6 comentarii

coditele la concurs

Tetris si svea m-au mobilizat si incurajat sa participam si noi cu coditza de Morgan la concursul de cozi de matza. Cum suntem departe de casa si posibilitatea sa fotografiez acum coada stufoasa de motan pe jumatate norvegian de padure, vestiti pentru podoaba lor din spate🙂, am ales cateva fotogrfaii de pe blogul meu si de pe cel al Dianei care sa prezinte cat de cat coada lui dar si pe motanul cel mai fermecator din lume🙂.

6 comments on “coditele la concurs

  1. Sunt absolut adorabile!!!( nu doar cozile)

  2. Da! Bravo, ma bucur ca ai reusit! Foarte expresiv e Morgan. In poza a 4 a doarme?

  3. SUPERB!!! Ma felicit ca am insistat! E demential! Stiam eu, din memorie, ca ai cu ce sa participi! Da, norvegiana de padure se numara printre preferatele mele alaturi de cea europeana si de albastra de Rusia!
    Ma bucur mult ca ai participat! Acum vreau sa si castige!🙂 Crezi ca am vreo sansa sa influentez juriul?🙂 Glumesc, dar stiu ca o sa le fie greu sa aleaga!🙂

    • :)) Esti simpatica! Am vazut si eu ce concurenti are Morgan, sunt niste pisici atat de frumoase! Iti tin pumnii si tie, nu am mai apucat sa scriu pe blogul tau, dar imi place pisica pe care ai gasit-o si fotografiat-o. Asa ca succes!😉

Lasă un răspuns

