16 comentarii

de ploaie…

n-am scapat! Da, nu imi doream canicula, dar imi doream sa fie vreme buna ca sa putem sa „circulam”🙂. De doua zile ploua non-stop, temperatura nu a urcat mai mult de 20 de grade…nu ca ma plang, dar nu am venit pregatiti de asa o vreme si ca atare stam in casa(ploaia e cea care ne tine, caci in afara de geci de ploaie nu am adus si alte cele ca sa putem umbla). Caci intentiile ne erau(in afara de vizite pe la prieteni si rude, dar cum azi e duminica voiam si noi o iesire la aer) sa mergem azi la castrul roman de la Porolissum. Am fost acolo ultima data acum…7 ani. Era august, o caldura de peste 35 de grade si eu imi caram burta de 8 luni pe dealuri, crezand ca nasc pe acolo :)(sora-mea mai tii minte? :)). N-a fost asa, plimbarea s-a dovedit a fi frumoasa, chiar daca ccc castrul era lasat oarecum in paragina, ierburi crescute peste ruine, vaci si bivoli pascand si tineri jucand fotbal pe iarba din amfiteatru🙂. Fusesem acolo de mai multe ori, incepnad din copilarie cand mergeam cu scoala si apoi in tinerete, la dorintele pasionatului de istorie de langa mine😉.

Uite-asa ies amintirile la iveala…

Hihi, si o melodie noua Voltaj…cica „azi va fi soare, 30 de grade…”. Sa ii cred? :))

16 comments on “de ploaie…

  1. Evocarea mi-a plăcut aşa cum mi-a plăcut a patra cameră cum a surprins un pescăruş „aterizând”.

    Pupici geaninoşi peste normă!

  2. Vaaai, nici acolo nu ati scapat de ploaie! Aici e vreme calda, mult mai bine ca anul trecut pe timpul asta! Si se anunta canicula chiar!🙂
    Cat despre participarea lui Morgan la concurs, vezi ca ti-am scris si la Tetris pe blog, ai destule poze cu el in care i se vede si coada, si zic eu sunt bune de participat la concurs. Asa ca si eu si Tetris ne bagam si facem galerie sa-l inscrii la concurs🙂 Pupici caniculari🙂

    • :)) wow, poate dupa ce ajungem noi inapoi va fi vreme urata…eu vreau plaaaaja si baaaaie in mare…sper sa tina canicula suedeza toata vara!

      Mersi mult, am sa caut pozele de pe blog, altele nu am aici…toate sunt in computer in Suedia. Dar incerc…

  3. Iti tin pumnii sa iasa soarele!
    Mi se pare f buna ideea lui Svea ref la Morgan🙂 Mai trebe doar acordul tau🙂

    • Uite ca pumnii tai au adus soarele la noi, mergem sa vedem castrul!

      Cum ii spuneam si sveei, incerc sa caut fotografiile de pe blog, mai are si Diana cateva…sper sa reusesc! Pana cand e concursul?

  4. Asa, cauta-le ca eu deja la o cautare sumara am gasit! Cauta ca merita! Morganelul e superb, e preferatul meu asa ca merita sa intre si el la concurs!🙂 Sa bucure ochii iubitorilor de feline! Concursul e pana pe 30 asa ca ai timp destul!

    • Da, am gasit fotografii, desi nu foarte concludente asupra cozii lui care e speciala, stufoasa si uneori incalcita. Imi pare rau ca nu am facut poze acasa, dar acum postez ce am gasit.

  5. Sa ne povestesti de castru, eu am fost anul trecut prin zona, dar nu am stiut de el. Ce inseamna sa nu te documentezi cum trebuie …

    Pana pe 30 iunie, stii deja de la Svea. Ma bucur ca se alatura si Morgan🙂

  6. Nu ma mir ca-i uitat😦

  7. Haha, acuma daca zici imi amintesc, am fost acolo cu Nick prima data cand am venit in Ro lol…haha, bine ca te-ai abtinut cu Silvia lol
    Am auzit ca ati fost si v-a apucat ploaia lol
    Pup la voi si vezi ca e mai bine canicula decat ploaie…la noi putin cam cald si umed, au fost 31 de grade azi de m-am facut leaorca la amtrenament in seara asta…si asta inainte de a incele sa fug haha

    • :)) Da, ai vb cu mami deja si stii tot! :)) Azi avem soare si deci…canicula! O sa pun niste poze ca sa vezi cum arata Zalaul aseara, dupa ploaie :((.

  8. Cred ca ar trebui sa ma culc, am recitit ce am scris si vad cu nu mai pot sa scriu corect (ca de stiut stiu ;))
    Paaaa

  9. Sunt si lacrimi printre vorbe? Sau mi se pare ?
    Trebuie sa ai parte si de zile bune, ACASA!!!

    • Hmmm, nu lacrimi….poate doar cuvinte de dezamagire😦
      Da e un fost acasa aici, sufletul e oarecum impartit, casa copilariei, a adolescentei si tineretii…zilele sunt toate bune aici.

Lasă un răspuns

