10 comentarii

Acasa

Se spune ca acasa e acolo unde ti-e dor sa te intorci, chiar daca esti in locuri in care ti-ai dorit mereu sa ajungi…Noi am ajuns acasa azi noapte, tarziu…e dimineata si am deschis larg usa de la terasa…e putin racoare(a fost canicula de mai bine de doua saptamani si e cald i casa…) si pasarelele canta vesele(ah ce dor mi-a fost de sunetul acesta…). E atat de bine!

O sa revin cu povesti si fotografii, am muuuulte dar trebuie sa imi gasesc si timp. Deocamdata masina e plina cu valize si lucruri si frigiderul e gol🙂. Va urma!

10 comments on “Acasa

  1. Bine a-ti venit acasa,la vara suedeza:)

    • Multumim! Am fi vrut sa mai avem macar we asta vara, sa facem plaja…dar la noi ploua si se pare ca asa va fi si maine…voiam plaja si baie in mare, dar mai asteptam.

  2. Bine v-ati intors! Ti-am simtit lipsa! Rau! :)) Ce face Morgan? Vreau post separat despre vacanta petrecuta home alone🙂
    Si aici e innorat si bate vantul si parca a stropit un pic, dar tot e cald! Asa e, canicula in toata regula a fost si va mai fi asa ca baia in mare nu se va lasa prea mult asteptata! Pupici multi si abia astept impresiile de vacanta! Si nu uita de cele ale lui Morgan!🙂

    • Multumesc, si voi mi-ati lipsit!
      Morgan e bine, mai mare decat l-am lasat si tare fericit ca am venit. Nu a fost suparat, defel…cel putin nu la modul in care l-am gasit azi iarna cand l-am lasat la pensionat. ne-am felicitat in gand ca l-am lasat acasa.

      Pup, sper si eu la zile frumoase, sa putem merge la plaja…din pacate de luni incepem munca si vom vedea cum strecuram cate o plaja printre…

  3. bine ati revenit, va asteptam cu poze:)
    aca tocmai se intreba daca ati ajuns si cere sa mergem sa se joace cu jucariile silviei, pazea:))

Lasă un răspuns

