12 comentarii

pe scurt

Despre prima parte a concediului nostru, stiti. Am scris din Ro cateva posturi mai jos, am scris si aici…apoi am fost la Busteni, intr-o zi ploioasa, vantoasa si cetoasa(va urma postarea si poze pe blogul de calatorii). Am ajuns sus la Babele si Sfinx, am avut noroc pentru ca in ziua anterioara telecabina nu circulase. Frumos, totul in ceata…dar frumos.

Apoi ne-am reintors in SM, am avut cateva zile inca de asteptat dupa pasapoarte, zile in care ne-am mai intalnit cu prieteni, am mai umblat dupa alte hartii, am fost la tara.

De cum am luat pasaportul, am plecat la drum. Parisul era tinta noastra, unde aveam sa ne petrecem urmatoarea saptamana. Doua zile si jumatate pe drum, zile in care am revazut Viena din masina, am fost la Strasbourg si am vizitat Parlamentul European, am fost prin Lichtenstein si Vaduz, iar in seara in care ajungeam la hotel in Paris aveam sa aflam ca rezervarea noastra incepea abia de…maine🙂. Deh, ce concediu e acela fara pripetii, nu-i asa? Am rezervat rapid o camera la un alt hotel(era plin cel care avea sa ne cazeze din ziua urmatoare). Dar cu asta am castigat o zi in capitala Frantei, ne-am bucurat.

Urmatoarele zile au fost cam asa: Notre Dame de Paris, Turnul Eiffel, Louvre, Gradinile Tuilleries, Montmartre si Sacre Coeur, Moulin Rouge, La Defense, Cite des enfants, Domul Invalizilor si apoi doua zile la Disney. Ultima zi am rezervat-o intalnirii cu niste prieteni dragi, cu care ne-am vazut pentru prima data, ne-am plimbat pe malul Marnei si am vazut si casa lui Paco Rabanne. Nu trebuie sa va spun unde i-a placut Silviei cel mai mult, nu-i asa?😉

La intoarcere ne-am oprit in Reims, am vizitat catedrala si am mancat cea mai buna mancare chinezeasca la un restaurant care are si site. Am trecut si prin Luxembourg dar din pacate timpul nu ne-a permis sa ne oprim sa il vedem. Dar merita, va fi la un moment dat si el pe lista de orase care merita vizitate.

Cateva fotografii, vor urma altele pe blogul de calatorii cu amanunte mai multe despre Paris, pentru ca merita.

Din pacate, nu am reusit sa facem multe, multe din ce ne-am propus si ce ar fi meritat in Paris…am lasat loc(ca prin toate locurile pe unde am fost) pentru intoarceri.

12 comments on “pe scurt

  1. Frumoase fotografii! Ce placere sa redescoperim Parisul prin ochii vostri!

  2. Bine ati venit!

    Foarte reusit pozele! Sunteti toti 3 foarte frumosi, dar Silvia e o minune🙂

    Iar tu ai ochi de artist: ai cateva poze silvia cu ovi, care sunt de expozitie!

  3. Bine ai revenit! Sa va fie de bine, ati avut o vacanta plina de evenimente! Tare frumoase pozele!

  4. Superbe fotografiile de vacanta! Sa va fie de bine! Am visat cu ochii deschisi! Sper, cat de curand, sa ne reluam si noi calatoriile prin Europa, si nu numai, si sa includem pe lista noastra si Parisul!

    • Multumim mult svea! iti doresc din suflet sa revina zilele de calatorie si la voi. Sa citesc si eu la tine si sa savurez poze frumoase, sa visez si eu pe unde au fost altii…
      pupici!

  5. Absolut minunat!
    Parisul este unul din locurile in care imi doresc cu ardoare sa ajung si eu…in viata asta!🙂
    Silvia e atat de dragalasa!

  6. Foarte frumoasa vacanta!
    V=ati incarcat bateriile, cu siguranta, pentru iarna de la voi…

    • Asa e Ioana, ne-am incarcat bateriile nu neaparat pentru iarna, ci pentru perioada care urmeaza…Speram la o iarna cum au fost primele doua, cu temperaturi apreciabile si mai mult ploi si nu cum a fost ultima. Desi a fost frumos cu atata zapada…

Lasă un răspuns

