14 comentarii

timpul…

…parca s-a comprimat. Am inceput cele 4 saptamani si doua zile de munca si uite ca una s-a dus deja. Am zile in care muncesc pana la 18, ajung acasa si nu mai am chef de nimic. Unele nopti am dormit cam rau, a fost cald si umed. Am fost intr-o dupamasa la mare, am facut baie. La 19 seara, caci atunci am ajuns. Fooooarte buna baie, relaxanta si reconfortanta. Azi, maine si duminica ploua si s-a racorit. Tipic, nu? Ovi spunea sa schimbam zilele de munca…sa muncim in we cand e urat afara(asa a fost si we trecut si dupa prognoza va fi la fel si we viitor) si sa fim liberi in timpul saptamanii. Ei, daca am stii dinainte cum va fi vremea, ce bine ar fi!

Pe Silvia abia o vad dar ea se simte minunat. E buni aici si nu am nici eu treaba. Au fost la piscina si s-au distrat. Pe mine ma asteapta papa bun acasa si eu am putin timp sa stau pe net. Caci am de lucru. Imi caut casa😉. Pentru ca am o veste minunata: am fost admisa la facultate, la Kalmar. A fost prima optiune si celelalte doua(Stockholm si Uppsala) nu m-au mai luat in considerare. Asa ca daca stiti ceva ieftin si bun de inchiriat in Kalmar, dati de veste!😉 Acum regret ca nu am pus Stockholm primul…nu stiam ca se ia in ordinea optiunilor si lucrurile ar fi stat mai bine la Stockholm, dar asta e alta poveste.

Am luat si un curs la distanta, apoi trebuie sa vad cum rezolv cu recunoasterea materiilor din Ro(tare as vrea sa nu mai repet niste materii pe care le-am facut) si din 30 august trebuie sa fiu la scoala. Am primit si programul pe primele 5 saptamani, nu pare incarcat dar e destul ca trebuie sa stau 4-5 zile la Kalmar, ca trebuie sa fac naveta…o sa imi fie dor de casa, de copii, de Ovi…de Morgan. Va fi greu, dar ne vom descurca. O saptamana va fi practica la laborator si sper sa o pot face aici, acasa. Si perioada e presarata cu tentamene(un fel de partiale), rapoarte, teme comune cate doi studenti si apoi prezentari in fata colegilor, discutii libere, etc. In plus, o mare parte a lucrarilor se vor derula pe computer, pe platforma facultatii, comunicarea se face mult prin emailuri, internetul e o necesitate in ziua de azi in invatamant. O sa detailez cand voi avea mai multe amanunte. Oricum, suna foarte interesant si daca aveam 20 de ani as fi fost in culmea fericirii sa am asa o sansa. Sper ca cei trei ani sa treaca repede si la sfarsit sa imi aduca slujba mult visata din laborator.

Cam atat din nordul lumii, voi fi mai rarutz pe aici…ca-i mai dragutz!😉

14 comments on “timpul…

  1. Bravo, felicitari! Asa e, invatamantul in ziua de azi, in era tehnicii moderne, e un adevarat challenge dar si desfatare!
    O sa te astepte momente dificile! Dar esti puternica si vei reusi! Si va merita sacrificiul! Sunt convinsa! Si eu am fost admisa la cursurile la distanta la care am aplicat! O sa scriu, mai incolo si un post despre asta! Dar iti voi scrie si mail, separat! Vroiam demult dar te-am lasat sa respiri, sa nu vin sa te barai cu nelamuririle mele! Problema mea cu echivalatul liceului s-a rezolvat pana la urma, dar oarecum partial! Oricum o sa detaliez pe mail! Asta daca te tin nervii! :)) Pupici!

    • Na, am scris aseara un raspuns si vad ca nu e nicaieri…asa ca reiau:
      Multumesc mult de tot si multe felicitari si tie, mult succes!

      Raspund cu placere la email acum in we, asa ca profita de vremea urata si ploioasa care ne tine in casa si scrie-mi!

      Pupici multi.

  2. Cât mă bucur pentru tine, Salmi!!!
    Trei ani trec repede, când ai atâtea de făcut.Este perfect să-ți faci studiile,să te simți implinită.
    Copiii cresc..să știi că și eu mi-am dat multe examene, câtă vreme imi erau copii la școală, n-a fost simplu, dar a fost bine!
    Știi ceva? Aș da timpul inapoi, aș vrea examene..
    Vezi? Asta e viața..
    Mult succes iți doresc!!!

    • Da, din pacate studiile mele din Ro, desi sunt mult superioare celor de aici si toti raman cu gura cascata cand afla ce studii am(nu ca ar fi nu stiu ce in Ro ca nici macar master nu am :)) imi spun ca sunt „supracalificata” pentru locul in care traiesc. Insula nu ofera posibilitati de munca in domeniul industriei chimice si de mutat nu avem de gand, e locul perfect de trai in coltul asta de rai…
      Asa ca ma mai supracalific putin, ca doar nu am facut destula scoala🙂 cum ii place sotului meu sa ma sicaneze. Macar ma tine cu mintea treaza, nu?😉 Deh, spun si eu ca fac master, nu-i asa?

      Multumesc mult pentru urari!

  3. Ah, felicitari pentru school…studenta again🙂
    Si apropo, daca ati lucra in weekend ar ploua in timpul saptamanii so don’t worry :)…dar sper sa aveti mai multe zile insorite sa va bucurati de mare🙂
    Si mersi ca pe tine te asteapta papa bun ca pe mine nu ma mai asteapta :((…mami!!!!!!! si io vreau papa bun!!!!! si spectator la meciurile mele de fotbal lol…ok fine, ti-o imprumut si tie un pic lol…pup mami
    Pup pe toti si toate🙂

    • Da mai, daca as avea 20 de ani iar zau ca as fi gtare fericita. Asa nu prea am chef sa stau departe de copii si de Ovi, dar nici sa am 50 de ani si copii mari nu pot astepta ca sa mai invat si sa mai sper la un job. Asa ca le-om rezolva cumca si vor trece cei trei ani…
      Hihi, ai dreptate…sper si eu sa mai avem zile insorite, dar din pacate vara pleaca peste vreo 3 saptamani si daca pana atunci nu vor fi zile faine, apoi slabe sperante…dar cine stie…

      Dada, un pic am imprumutat-o desi nu stiu cum se vor descurca astia ai mei daca voi fi plecata…poate o mai imprumut pe mami si mai incolo…daca nu o iei tu🙂.

      Pupam si noi la tine! Tare de tot!

      • M-ai deprimat acuma ca mi-ai amintit ca imediat si gata cu vara…da lasa ca pana atunci am 2 turnee, unul pe beach asa ca ma mai bronzes si io cu pantaloni scurti si ciorapi de fotbal (sa vezi ce misto e)..azi s-a mai accentuat un pic si fatza e rosie lol…nu vreau iarna!!!!!
        Te cred ca nu o sa fie usor dar se zice ca nimic bun in viatza nu vine usor asa ca inca un pic si gata :)…e pentru good cause😉
        Pai na, trebe sa facem calendar la impartit mami lol…haha, pe ea nici nu o mai intrebam lol
        Pup la voi again…and again😉

        • Na ca tu nu ai de ce te plange de vara, ca a venit in mai si tine pana in septembrie…Succes la turnee, sa adi multe goluri! Si ai grija la genunchi🙂.
          Haha, mami stii ca merge la oricare dintre noi, numai sa o chemam, ce program…

          Pupam si noi, mai mult decat again🙂.

  4. Felicitari, ma bucur ca ai reusit ce ti-ai propus! Timpul… va fi si mai comprimat decat pana acum dar va fi ok, va veti descurca. Sa nu ne uiti, te asteptam cu povestiri din studentie🙂 Mari succese iti doresc! Pupici.

  5. Felicitari! Felicitari! Te admir ca te mai incumeti sa studiezi, de fapt ai tot facut asta de cand sunteti in Suedia! Pe mine m-au respins la incercarea mea de a primi o scolarizare si un job-una-ntr-una! Inca jelesc pe tema dar sper sa imi fac curaj sa reusest poate la anul…
    Nici nu stiu cum sa fac ai bine caci nu imi chiar permit sa pierd un an, mai ales ca nu e niciodata sigur ca te accepta! Si am nevoie de un job! OF!
    Pentru tine ma bucur mult desi sa faci naveta nu va fi usor.

    • Da asa e, au trecut trei ani si eu am tot facut scoala, acum mai am trei ani si apoi chiar pun PUNCT! Eu nu voi lucra, caci nu am cum daca nu e in acelasi oras si am drum lung pana in Kalmar…dar nu era nici o problema daca eram in oras si le puteam duce pe amandoua…pe tine de ce nu te lasa asa? Ce ciudat…in loc sa se bucure ca inveti si ai si banii tai in acelasi timp…
      Succes mult mult si tie, sunt sigura ca vei reusi!

      Pupici!

  6. Ma bucur extraordinar de mult Salmi ca ai reusit! Nu va fi foarte usor, asta o stim, deoarece nu vei avea familia aproape fizic, insa sunt 100% convinsa ca vei trece peste si in final va merita. Asta cu invatatul se aplica si la mine:/ Iar apropo de supracalificare si diplome mi s-a spus si mie acelasi lucru. E magulitor pe de-o parte insa foarte frustrant. Noi ne mutam cu catel cu purcel in Sthm tocmai din acest motiv la inceputul lui august. Daca mergeai la facultate 80 de km mai in jos aveai apartamentul nostru la dispozitie, insa la Kalmar nu cunosc apartamente. Stiu insa ca este un oras foarte frumos!

    • Asadar incepi si tu! esti secretoasa si nu spui nimanui…cred ca am avea subiecte interesante de dezbatut noi cateva fete romance din Suedia!🙂
      Mult succes, ce bine ca va puteti muta…la noi e mult mai complicat, sper sa ne descurcam asa cumva, vom vedea.

      Nah, e departe si Kalmar, mai departe nici nu ma gandeam in conditiile noastre.

      Tu ce facultate faci?

Lasă un răspuns

