3 comentarii

Toata lumea in concediu

De saptamana trecuta ma chinui sa dau de cineva care sa imi raspunda la cateva intrebari legate de facultate.
Greseala mea a fost ca am trecut la prima optiune Kalmar si acum imi pare rau, socotind ca Stockholm e mai aproape si ca din primavara si Ovi ar putea avea treaba prin Stockholm cu serviciul…Stockholm a fost a treia mea optine la alegerile facultatilor si nu am mai fost luata in considerare pentru ca am fost admisa la prima optiune. Si acum, crezand ca se mai poate face ceva inainte de al doilea tur de alegeri care incepe dupa 30 iulie(sa ajung cumva rezerva la ei) sau sa stiu cum se face sa ma transfer la ei, inainte sa inceapa cursurile(crezand ca inainte de a incepe scoala e mai usor) am scris unei persoane de la Stockholm de la facultate, cea care se ocupa de problemele de gen pentru studentii BMA. Am primit urgent raspuns ca e plecata in concediu pana in 16 august si ca pentru probleme importante sa scriu unei alte persoane care ii tine locul in saptamana 29(saptamana trecuta). Scriu vineri, vine email inapoi ca a plecat in concediu si sa contactez persoana care ii tine locul in saptamana 30(saptamana asta). Persoanele catre care duceau ambele raspunsuri era una si aceeasi. Luni scriu, primesc raspuns ca ii pare rau dar ca nu e in masura sa ma ajute, ca persoana care se ocupa de aceste probleme(prima la care ii scrisesem) e plecata in concediu si se intoarce in 16 si ma va ajuta atunci. Nimic nou, nu-i asa?🙂 In schimb, gasesc in primul email cum ca e si un numar de telefon la care se poate suna in cazuri urgente. Zic sa sun, ca cine stie…Ieri am avut timp la munca sa sun pe la ora 15. Robotul imi spune amabil si cu voce plata ca sunt disponibili intre ora 9.30 si 11.30. Ok, imi fac timp azi dimineata si sun. Acelasi robot, care imi spune acelasi lucru(era intre orele intre care trebuia sa raspunda o persoana in carne si oase) si in plus aflu ca au un nou numar de telefon(ieri dupamasa nu ascultasem mesajul pana la capat) unde dau direct de persoana care ma poate ajuta. Sun si vocea robotizata a persoanei ma anunta ca…e plecata in concediu pana in data de 9 august!🙂
Zilele trecute am primit multe informatii despre primul curs la facultate, orarul si alte chestii. Printre ele, profesoara la primul curs care e si indrumatoarea de an, ne scrie frumos la sfarsitul unei pagini ca pentru orice probleme putem se o contactam la emailul…Zis si facut. Am multe de intrebat, asa ca ii scriu. Mda, raspunsul vine imediat: Sunt in concediu pana in data de 9 august…ma puteti contacta din nou atunci…
Zi importanta se pare, cred ca in 9 august se vor rezolva multe probleme…

Ok, ma consolez…toata lumea e plecata in concediu si problemele mele care pentru mine sunt cele mai urgente acum mai trebuie sa astepte. Le-am si pus deoparte si am hotarat ca pana in…9 august nu ma mai gandesc la ele. Cand azi spre seara…primesc un email de la o persoana care nu stiu cine e(ulterior am vazut ca tipa care mi-a raspuns ca nu ma poate „descurca” a facut CC catre aceasta persoana cu emailul meu si raspunsul ei) dar e cu siguranta cineva de la Karolinska(Universitatea stockholmeza) si foarte amabila si informata imi spune care e situatia: ca nu se poate face transfer intre universitati decat cel mai devreme dupa absolvirea primulul termin(semestru) si ca pot reveni in primavara cu cererea de transfer, cu conditia sa fiu cu materiile primului termin absolvite. Se facu lumina, in sfarsit cineva care munceste…si seara inca! Wow, admiratia mea e peste masura. Trimit un email de multumire si…SURPRIZA! E in concediu pana in data de…dada, 9 august. Si nu raspunde decat mesajelor urgente. Deci…toata lumea e in concediu…dar unii mai citesc si emailurile de servici si mai si raspund la ele. Jos palaria!

3 comments on “Toata lumea in concediu

  1. Toata stima! Ca de obicei.

  2. ce noroc pe tine! eu m-am enervat ingrozitor ieri la telefon, numai peste tantalai am dat. Cu exceptia persoanei care se ocupa de incetatenirea mea: o dulceata!

  3. Super tare!🙂 Desi m-a luat cu fiori cand am citit despre slalomul facut de tine cu finalizare 9 august! Si eu am de scris un mail celor de la ULV si mi-e groaza sa nu trec prin aceeasi etapa de vacanta! Pana la urma se rezolva lucrurile, dar cu mult stres, din pacate! Pupici multi!

Lasă un răspuns

