4 comentarii

melodia de sambata

Cu iz de vacanta frantzuzeasca…

Daca aveti rabdare, incercati sa descifrati versurile, sunt minunate!

4 comments on “melodia de sambata

  1. da’cum reusisi sa o descoperi tocmai pe zaz?
    de fapt e la moda acu da’ cu putin timp in urma canta pe strada prin montmartre, cam ca Piaf asa :))

    Unul din colegii de birou al lui alain a cantat in acelasi grup cu ea pe vremea cand nu era celebra;

    intradevar versurile sunt simpatice:

    Des bijoux de chez CHANEL, je n’en veux pas!
    Offrez moi la Tour Eiffel, j’en ferais quoi?

    Je Veux d’l’amour, d’la joie, de la bonne humeur, ce n’est pas votre argent qui f’ra mon bonheur…
    etc

    • Cat am stat in Paris si am mai circulat cu masina, dar de fapt in toata Franta, am ascultat mai mult radio NRJ si acolo au dat-o des. Mi-a placut mult melodia si am cautat-o cand am ajuns acasa. Am vazut ca sunt multe inregistrari de pe strada, din Montmartre si ca abia a scos primul album. Are o voce care parca seamana cu a lui Edith Piaf…nu stiu, mi-a mers asa la suflet vocea ei si melodia asta…

      Hehe, nu regreta acum colegul lui Alain?🙂

      Nu inteleg chiar toate versurile, dar in mare da si mi-au placut…mai ales la faza cu „ce n’est pas votre argent qui f’ra mon bonheur…”.

      Pupici!

Lasă un răspuns

