4 comentarii

obsesia

De cateva zile ma obsedeaza o melodie. Ma trezesc ca o cant la serviciu, acasa…am auzit-o de cateva ori la radio si nu am aflat pana azi cine canta. Se poooooaaaaaateeeeee???? E cantaretul meu preferat si eu nu l-am recunoscut!
Piesa nu e originala, e preluata de la Keane. V-o dau si voua, poate scap eu de ea…;).

4 comments on “obsesia

  1. Este de crezut de ce nu poți ”scăpa de ea”.
    O iau și-o duc la mine?
    Care este mesajul ?O ”simt”, fără să-i ințeleg cuvintele.
    Este minunată!!!

    • Gina, poti s-o iei dar m-am razgandit…cu cat o ascult mai mult, vreau sa ramana si la mine🙂. asadar, o impart cu toata lumea!
      Si pe mine ma poarta melodia, cuvintele doar o implinesc…

  2. E frumoasa melodia! Poti s-o pastrezi.🙂

Lasă un răspuns

