4 comentarii

in casa si afara

In casa miroase demential a marar, hrean, cimbru si otet. Am pus prima data castraveti la murat, tineti pumnii sa am norocul incepatorului.

Afara miroase a vara inca, mama s-a indeletnicit cu gradinita de flori care acum trebuie completata cu cateva flori de vara tarzie. A scos irisii care se „latisera” de sufocau trandafirii si cataratoarea…anul asta nici nu au mai inflorit. Sper sa isi revina…

E bine, e weekend si resimt oboseala si rutina saptamanii. Dar nu ma plang, mai e putin doar…

4 comments on “in casa si afara

  1. Deci la iarna stiu unde trimit dupa castraveti murati!
    Curand incepe scoala? Ramane mama ta cu fetele?

    • Ceska, daca raman pana la iarna, cu placere! Am pus numai ce se vede in poza, cred ca pana la iarna nu mai e nimic ;).

      Da, scoala incepe in 30 august, inca incerc sa deslusesc cum voi face…nu, mama nu ramanae decat pana in 20 septembrie, eu nu pot sta la Kalmar singura…e mai complicat si sper sa ma inteleaga cei de acolo.

      Pupici si we frumos!

  2. Mmmmm, harnicuta! Ce bine arata! cu siguranta, iti reusesc!
    In poza cu florile se reflecta Morgan in geam! Nice pic! 🙂
    Mai ai un pic si incepi scoala asa ca-ti tin pumnii! Si voi reveni zilele viitoare cu detalii despre scoala mea! Am mai fost admisa la un curs din alea la care eram rezerva, dar am ceva probleme cu ULV-ul. Spre sa le rezolv. Luni e in 9 august, asa ca voi vorbi cu ei 🙂 Pupici multi si sa te relaxezi in week-end!

    • Da, am vazut si eu ca e Morgan acolo, apoi am facut si un autoportret in care e si el ;).

      Felicitari pentru cursul in plus, chiar ma pregateam sa te intreb, caci am vazut ca s-a terminat si al doilea urval. Tin pumnii sa se rezolve problemele cu ULV(am googlait caci uitasem ce inseamna si mi-am dat seama ca asta e cel mai important pentru tine acum, sa reusesti sa faci cursurile astea) si astept detalii despre scoala.

      Da, si eu sper ca de luni sa inceapa si mie lumea sa imi raspunda la probleme, ma tin pe loc si nu am nici un chef desi ar trebui sa fie invers…nah, de ale mele.

Lasă un răspuns

