8 comentarii

litoralul suedez si petrecerea racilor

Tofta e locul cel mai vestit de pe Gotland cand vine vorba de stranduri la malul marii. Acolo am fost ieri…nu cred ca am mai vazut asa aglomeratie pe o plaja suedeza…
Dupamasa s-a trecut la petrecerea racilor, eveniment cu care s-a facut si o baie in piscina incalzita, copiii dand tonul🙂. Am petrecut frumos, mai vrem!

8 comments on “litoralul suedez si petrecerea racilor

  1. Minunat!

    Mi-e dor de apă, de nisip și de nemărginire!
    Mai am 10 zile ..

  2. Waw vad ca a fost cald si la voi..Cred ca mai sint putine zile in care mai putem face plaja.Foarte frumoase poze..mai ales fetele:)

    • Da, teoretic dupa 15 august incepe toamna…poate ca va mai fi asa cate o zi…dar nu e sigur. Ne-am bucurat ieri si azi…de maine iar la munca…nah, trei zile si apoi gata!

  3. Relaxanta atmosfera si superbe pozele!

  4. Din pacate, am fost toata vara!😦 O sa ma mobilizez sa scriu noutatile pe blog. Acum fac mai bine si o sa vin cu postare noua, se cere! Ramasesem pe dinafara cu scoala, din cauza unei erori inexplicabile! Nu din vina mea, ce-i drept! Noroc ca am reusit sa rezolv problema! Printr-un miracol! Nu-ti spun ce stresata si disperata am fost!

  5. Eu ma gandeam ca esti plecata din Stockholm, ca nu ai mai scris de o vreme. Astept noul post! Ma bucur ca s-a rezolvat cu bine totul, spuneai tu ca ai probleme cu continuarea cursului. Pupici si numai bine!

Lasă un răspuns

