16 comentarii

insula, noi si fetele

Desi am fost tare ocupati peste saptamana, am profitat de we-uri sa colindam insula atunci cand vremea nu era potrivita de plaja sau baie in mare. Unul dintre ele a fost pe sudul Gotlandului-Sudret cum ii spune aici. Atractia principala a fost cel mai mare parc de centrale eoliene din Suedia dar apoi am descoperit ca exista un muzeu al „pietrei” unde am incercat si noi sa spargem piatra asa cum o faceau inaintasii nostri. La sfarsit am redescoperit un loc drag noua dar si al lui Linné care se numeste Hoburgen si este cel mai sudic punct al insulei, situat la 93 km de Visby. E si un far vestit acolo, e natura, raukar si…mare🙂. Si un om cu nasul galben🙂.

Apoi fetele…ele au avut o vacanta frumoasa. Diana a venit acasa intr-o zi de miercuri si am gasit-o mai inalta, mai bronzata si mai plina de viata. Uitasem cum e viata cu doi copii si casa s-a umplut dintr-o data. Silvia i-a sarit in gat si s-a lasat greu data de acolo. Acum e iar agitatie in casa…fiecare cu cate o prietena, dorm la noi cate una, merg in oras cu biciclete, cele mici se joaca, striga, se veselesc…e viata pe care am avut-o inainte de vacanta. Si e bine.
Diana a inceput sa isi manifeste interesul in arta culinara. Si in fotografie. Preferate sunt florile, insectele si pe…Morgan.🙂. Asadar fotografiile cu flori si Morgan sunt by Diana.

Iar Silvia a ramas aceeasi creatoare. Opere facute de ea singura, idee si conceptie.

Imi pare rau ca nu pot pune fotografiile decat toate odata. Daca cineva stie cum sa le pun pe rand, o rog sa imi spuna. Nu una cate una caci asa stiu…ci in grupuri separate.

16 comments on “insula, noi si fetele

  1. Wow ce talentate nepoate am!!!!!! Exact ca matusa lor lol…haha nu stiu de ce ma mir ca doar stiam ca sunt talentate ca au cu cine semana (cu MINE!!! – daca nu ma lauda nimeni macar eu sa ma laud cand am ocazia lol)…
    Faine pozele (mai ales cele cu flori si Morgan ;))…si faine creatiile lui Silvi…distractie placuta in cele cateva zile de vacanta ce au mai ramas🙂
    Pupici la voi toti si toate

  2. oh si apropo, vreau sa vad si adolescenta bronzata…sau era prea ocupata sa caute flori sa faca poze? lol

  3. Frumoaselor!
    Sunteți extraordinare!
    Viața voastră pare o poveste colorată!!

  4. Te citesc de câtava vreme cu oarece duiosie, fiind si noi parinti de doua fete si un pisic(desi toti trei sunt ceva mai în varsta decât ai vostri) si avand înca în minte începuturile de viata pe meleaguri noi. Ne plac culorile verii suedeze…Succes pe la scoli.

    • Multumesc Amelia! Si eu va citesc cu placere pe tine si pe sotul tau.
      Vara suedeza e speciala, la fel cum vara e speciala oriunde te-ai afla.😉

  5. frumos si minunat.
    pentru pus poze individual, iti zic cum fac eu. in primul rand nu stochez imaginile la wordpress direct, ci am cont la picasa (1gb free si pt 5us$ 20gb pe an). in versiunea html de postare noua, inserez direct codul embeded de la imaginea respectiva la picasa. pot alege dimensiunea dorita. sunt mai multi pasi, dar eu zic ca merita.🙂

  6. Mi-au placut mult fotografiile cu Morgan si cu flori! Asteptam continuarea!
    Cat despre intrebarea legata de publicarea fotografiilor, mi-a adus aminte de vechiul banc cu individul care raspunde la anuntul pentru un post unde se cauta un individ frumos, inteligent si supercalificat, pentru a le spune: „Pe mine sa nu contati!”

  7. Frumos , toata lumea este acasa!
    Diana a preparat prajiturelele alea?🙂 Arata intr-un mare fel de delicios!
    Si am impresia ca melcul ala haios e creatia Silviei…este?😀
    Sa aveti weekend placut!

    • Da, Diana a facut muffinsurile, au fost tare delicioase. E mai talentata decat mine la decorat, are rabdare.😉

      Da, melcul e facut 100% de Silvia, idee si conceptie. A gasit o cochilie goala si si-a facut melc personal🙂.

      Multumim, we placut si voua!

Lasă un răspuns

