25 comentarii

a I-a, a 8-a

Silvia a inceput cu emotii, pe care le-a lasat la usa de intare in clasa. Am stat o jumate de ora sa vad cum e clasa, cum sunt aranjati copiii si cum e profesoara. Silvia a fost singura care a indraznit sa citeasca un cantecel scris pe tabla, de bun venit. La intrebari e activa, nu s-a jenat deloc nici de colegi nici de parintii prezenti. La 12 merg sa o iau acasa, abia astept sa aud povesti.

Diana a plecat cu bicicleta, emotionata si ea ca e clasa a 8-a! Daca ei nu-i vine sa creada, apoi mie…
Ea merge maine dimineata intr-o tabara de doua zile pe insula, stau la o cabana, fac mancare la foc si drumetii in padure, viziteaza un muzeu. Abia astept povesti si de la ea, manualele din care vor invata…imi place sa ma uita prin ele. Nu stiu daca le aduce acasa azi, cred ca nu le va cara acasa(au dulap la scoala unde le lasa) dar pe parcurs…
Diana incepe primul an cu calificative, care vor conta pentru admiterea in liceu. Pana acum primeau calificative dar numai ca sa le aiba, fara nici o importanta undeva, doar personal.

Succes fetelor, mult succes!

25 comments on “a I-a, a 8-a

  1. mult succes va dorim si noi! … deja scoala??!!?? ce devreme incep fata de RO…

    • Multumim! Da, cu 3 saptamani mai repede(pe continent in Suedia a inceput deja de o saptamana) pentru ca aici dupa 15 august nu mai sunt temperaturi de vara…apoi copiii au cateva vacante in plus fata de cei din Ro. Practic, sunt tot atatea saptamani de scoala.

  2. Mult succes fetelor! Si petrecere frumoasa Dianei. Dupa cate spui ca vor face, cred ca se va distra pe cinste!
    E bine ca Silvia e indrazneata!
    Sa ne povestesti si noua impresiile! 🙂

  3. Numai fete studioase…
    Si noi asteptam impresii din tabara Dianei … pe blogul personal.

  4. Mult succes fetelor! Pupici multi, pumnii stransi si astept povesti scolaresti! Ma mobilizez sa le scriu si eu pe ale mele! Am emotii maine! E prima mea zi la ULV! Pumnii stransi, te rog, mai ales dupa cate am patimit cu ei!

  5. succes in noul an!
    sunt convinsa ca se vor descurca de minune.
    Eu nu voi fi in tara in prima zi de scoala din clasa a doua si tare ma necajesc….dar e pt o cauza nobila:)
    Apropos de scoala, cred ca vine la fix o leapsa de la mine.

  6. Succes in noul an celor doua scolarite! Imi place cum incepe Diana scoala :-), banuiesc ca si la Silvia e distractiv, mai ales ca e in clasa 1 …

  7. Pup nepoatele si mult success la amandoua..ma bucur ca Silvi mai vrea, e semn bun :)…

    wow Diana in clasa a 8-a????? doamne cum trece timpul…numa ieri am sunat din Piata Romana de la un telefon public sa aflu ca s-a nascut si azi merge deja in clasa a 8-a…ok poate a fost alaltaieri dar totusi 🙂

    oh si pup si la tine ca si tu incepi in curand 😉 success si tie 🙂

    ok si daca tot pup atunci pup si la mami si la ovi si la morgan 😉

    paaaaaaaaaaa

  8. Sister, asa e…parca ieri(sau alaltaieri LOL) ai sunat intr-o zi de noiembrie acasa…
    Pupam si noi in aceeasi ordine. 😉

  9. bravo fetele!!
    mama ce gol in stomac imi faceti… s[er sa fie si la noi tot asa simplu.

  10. succes fete frumoase, talentate si destepte!!! sa va fie bine si frumos, sa crape inimile parintilor vostri de mandrie si bucurie!
    pupaceli maxime!

  11. Wow, incepe scoala? Emotiile mi le aduc si eu inca aminte. Si scolarita numarul trei cand incepe? Succese tuturor sa fie un an scolar cu bune rezultate…
    Mi se face si mie dor de mers la scoala cumva… pana atunci am inceput iar gradi.

    • Dada, gata…a inceput! Multumim de urari!

      Scolaritza nr. 3 incepe luni. Duminica plec la Kalmar si luni e cursul introductiv. Sa iti spun ca am emotii mai mari decat pentru fete?

      Succes si voua la gradi!

  12. Distractie placuta Dianei in tabara!
    Mult succes la scoala amandurora!

  13. Mult succes fetelor la scoala! 🙂

Lasă un răspuns

