4 comentarii

melodia de sambata

Am vazut aseara Mamma Mia. Minunat, merge la suflet cu toate melodiile ABBA si cu atmosfera exotica din Grecia. Va las sa va aduceti aminte:

4 comments on “melodia de sambata

  1. Simpatic film. Ne-a facut sa ne dam seama ce buni si inimitabili au fost ABBA. Multi le fredonam melodiile sub dus, iar altii chiar in insorita Grecie😉
    In orice caz, asteptam mereu cu mare placere „Melodia de sambata”.
    Propunem una pentru duminica: http://www.youtube.com/watch?v=74LXx0wSqMI

    • :)) Ce frumos! Acum vreau si eu pe o insula greceasca sa fredonez melodiile :)).

      Multumesc pentru melodia de duminica, mi-a placut piesa si am aflat de o cantareata de care nu auzisem. O sa mai ascult piese de ale ei si poate „se face” de-o melodie de sambata🙂.

  2. Gaza cere regulat sa ii punem „honey, honey” si e fan Abba de cand a vazut filmul. Eu l-am luat pt muzica si sa ii vad pe Meryl Streep si Pierce Brosnan cantand.

  3. Da. Ne place si noua si Abba si filmul. In masina avem cd-ul cu melodiile formatiei. Ma bucur ca le place si copiilor.

Lasă un răspuns

