10 comentarii

in graba

Scriu in graba, azi sunt acasa si am multe de facut. Am plecat duminica la Kalmar, ieri am avut cursul introductiv si am ajuns azi noapte acasa. Mine plec iar, dimineata…si ajung iar noaptea acasa.
Pe scurt a fost bine, neasteptat de bine. Am un program destul de incarcat pentru urmatoarele 5 saptamani(cat dureaza prima materie) si apoi nu stiu inca. Promit sa revin cu amanunte la sfarsit de saptamana…

10 comments on “in graba

  1. Multa bafta si spor in toate! Sa faci fata cu brio!🙂

  2. Bonne continuation! Iti tinem pumnii sa fie bine!

  3. Drum bun si success…pumpici

  4. bafta si spor! pupici

  5. Mult succes si putere sa razbati !
    Tinem pumnii si pupam cu drag!

Lasă un răspuns

