4 comentarii

melodia de sambata

Asa…de toamna…

4 comments on “melodia de sambata

  1. Frumoasa melodie, frumoase versuri, dar de ce gandeste toata lumea la toamna😦 Vream o vara luuuuuuuuuuuunga!

    • Oooof. eu nu ma gandesc, dar o simt…la noi vara e gata la mijloc de august, toamna e lunga aici, dar nu vara…
      Eu va doresc insa o vara luuuuunga de tot!

  2. Da, temperaturi de 10-15 grade si, in ultimele zile, oricat am vrut sa ma pacalesc cu pantaloni trei-sferturi si o geaca subtirica, nu am reusit. Miroase a toamna, desi vizual, se poate spune ca nu a venit inca. O astept, cu bratele (pardon, obiectivul aparatului foto) deschis(e)😉

    • Da, macar avem soare, chiar daca asa inclinat deja dar e totusi soare. Abia acum incep frunzele putin sa se ingalbeneasca, cam dupa 15 septembrie se vede toamna…si eu o astept.

Lasă un răspuns

