15 comentarii

3 ani…

…de cand am pus piciorul pe pamant suedez. Am ajuns undeva pe la pranz in capitala tarii, am avut ragaz sa o vizitam cateva ore si apoi am ajuns pe Gotland undeva inainte de miezul noptii. Imi amintesc emotiile, trairile si bucuriile de parca ar fi fost ieri. Incepeam o noua viata, plina de neprevazut, emotii, griji, bucurii, greutati…un amalgam firesc oricarui inceput. Daca imi pare rau? NU! Daca as schimba ceva? Poate…as fi facut o alta facultate in Ro la vremea cand aveam varsta de scoala :).

Imagini de atunci…

15 comments on “3 ani…

  1. Imi pot inchipui ce emotii ati avut (parca pozele transmit ceva din emotia voastra) Ati avut curaj si bine ati facut!

    Sa va fie bine, sa fiti sanatosi si sa aveti tot ce-i mai bun !

  2. Multi ani fericiti sa aveti de acum incolo! Imi aduc aminte ca asa am inceput sa te „vizitez”, citind despre venirea pe Gotland. Ce mult mi-a placut!
    Ai inceput scoala? Tinem pumnii, mult succes!
    Cu toata dragostea!

    • Multumim Irina, ma bucur ca ai ajuns aici citind de pe la inceputuri…
      Da, am inceput…am scris intr-un post mai jos. Azi merg iar, vin miercuri seara inapoi…

  3. Știi, Salmi,

    In serile mele lungi, incerc să-mi inchipui cum este viața fiului meu, aflat intr-o altă țară- sunt vreo nouă ani de când a plecat.Ne vedem de două ori pe ani, vorbim, comunicăm aici, dar este departe.
    Te ințeleg.
    Te ințeleg și pentru că simt cum este când te afli altundeva.
    Tu ai o familie minunată! Când ești cu cei dragi, cred că viața este frumosă, foarte frumoasă!
    Mulți ani fericiți vă doresc!

    • Gina, imi imaginez cum iti este prin prisma mamei mele. Ea, mama mea, are doua fete plecate…cea mica departe de tot, peste ocean plecata de aproape 8 ani…o vede in cel mai bun caz o data pe an. Iar eu, cea mare, acum trei ani…ne vedem de doua ori pe an dar ea e totusi departe de amandoua. Si singura. Insa o admir, e atat de pozitiva si multumita ca noua ne e bine…Cred ca si tu simti la fel.

      Multumim din suflet pentru vorbele frumoase, numai bine.

  4. La multi, multi, multi ani inainte! Sa va mearga bine si de acum incolo si sa ne surprinzi numai cu vesti bune! Nu ai cum sa regreti pasul facut, desi orice luat de la capat este dificil, uneori descurajant de greu, dar in formatia in care te afli (o familie reusita) obstacolele care se mai ivesc par infime si usor de ocolit. Iti tin pumnii sa-ti reuseasca absolut tot ce-ti doresti si pentru ce lupti! Pupici multi!

  5. multi si frumosi inainte! eu am facut 6 de australia pe 4 septembrie … 🙂

  6. Cand spui 3 pare putin, daca te uiti in urma la realizari se simt ceva mai multi, sau?
    Oricum, la cat mai multi si mai frumosi inainte!
    PS Ce facultate ai fi facut la vremea de scoala daca ai fi stiu ca in 2007 vei emigra in Suedia?

    • Pai nu e putin, eu simt ca am avansat in multe privinte chiar si profesional intr-un fel. Cu toate ca desavarsirea teoretica acum incepe, la practica stau mai bine ca restul colegilor mei :). Da, 3 ani pare putin chiar si cand ma uit in fata, avand in vedere ca pensionarea e aici la 65…iar eu am lucrat 15 ani pana acum si mai am in fata 25…
      Visul meu in Ro era sa fac Biochimie, nu am putut atunci pentru ca era numai la Bucuresti(am intrat in ’89) si nu am vrut sa plec asa departe de casa(vreo 800 de km). Insa nu stiu daca era exact ceea ce fac acum…adica in Ro meseria asta pe care eu o invat nu exista, sunt biochimistii cei care muncesc in laboratoare de spital. Aici se numeste Analist in biomedicina iar biochimistii muncesc altceva. Poate ca tot trebuia sa fac completari, insa mai putine ca acum…Ei, regrete tardive, insa sunt pe „calea” cea buna acum :).

  7. Multi ani inainte! Imi pot doar inchipui ce emotii ai avut atunci, la inceput, cand te afli in fata necunoscutului…. Sunt si eu acum la inceput de drum, abia m-am mutat la Bucuresti, cu sotul meu (da, de pe 31 iulie pot sa-i spun asa! :P) si am niste emotii teribile… E totul nou acum… e ca si cum as fi luat-o de la capat…

Lasă un răspuns

