2 comentarii

la vot

Azi Suedia voteaza. Pentru ca nu suntem cetateni suedezi, am avut drept de vot doar pentru kommun, conducerea locala. Dar a fost un vot, o experienta noua intr-o tara cu adevarat democrata(asa sper). Am urmarit zilele astea discutiile din campania electorala, dezbaterile intre reprezentantii partidelor, au fost foarte interesante si cu totul alfel decat cele cu care eram obisnuite.
Lupta e foarte stransa intre Alianta de dreapta si Coalitia social-democrata, toti asteptam cu sufletul la gura sa vedem cine ne va guverna in urmatorii 4 ani. Am si eu emotii, chiar daca nu am putut sa imi exprim votul pentru parlament si implicit guvernare, dar am preferatii mei.🙂

2 comments on “la vot

  1. Da, si noi am votat dar intr-una din zilele trecute nu azi. Sa vedem cine iese🙂 Pupici

  2. si noi tocmai am trecut prin alegeri. la care am votat, ca noi suntem cetateni.🙂 si au iesit … ceilalti ha ha … tot lupta stransa , teribil de stransa, majoritatea parlamentara decisa de niste aliante negociate indelung cu trei independenti si ecologistii. democratie autentica. si civilizatie. ca si la voi, de altfel.🙂

Lasă un răspuns

