17 comentarii

broasca, Morgan si…hamsterul?

Prima a fost broasca testoasa. A implinit in vara asta 8 ani. Am adus-o cu noi din Ro, a avut calatoria vietii ei si acum traieste incel mai mare acvariu din viata ei, deh e si ea mare. Apa se murdareste periodic, trebuie schimbata, spalata broasca, acvariul, etc. In plus e agresiva, ne-a muscat si pe mine si pe Ovi. Nu e o broasca pe care sa o las pe mana copiilor, sa se ocupe ei de ea…dar Diana ma ajuta cu schimbatul apei, daca eu ma ocup de broasca :). E a noastra, o iubim si nu vrem sa o dam, e din familie.

Apoi Silvia dar si Diana voiau un animal care sa fie iubaretz, sa se poata juca cu el. Ar fi fost un caine, dar un caine cere mai multa atentie si ingrijire decat o pisica, trebuie plimbat de minim 3 ori pe zi indiferent de anotimp si vreme, spalat, alergat…Am considerat ca o pisica e mai usor de avut pe langa casa, ca merge afara singura, se spala singura, in casa face frumos la lada pe cand un caine e greu de invatat asa ceva. In plus suntem comozi, nu avem chef de iesit dimineata la ora 7 cu cainele afara si nici la ora 22…Asa a venit Morgan in viata noastra. Insa nu e un motan care sa stea sa fie iubit, mangaiat…e pe jumate norvegian de padure si asa e rasa, se cuibareste uneori in bratele tale si atunci sta sa fie mangaiat, sau cel mai bine pe canapea, langa tine. Dar cand vrea EL nu tu. Asta e cel mai greu de inteles pentru Silvia, ca Morgan e un animal cu dorintele si personalitatea lui, nu o jucarie. Ea l-ar pupaci toata ziua dar Morgan nu vrea si de cateva ori a primit cateva zgarieturi pe fata, pe maini, muscaturi…deh animalul e si agresiv, se crede amenintat si se apara. O data i-a sarit in cap si a muscat-o de i-a curs sange, a fost o sperietura teribila, dar Silvia il iubeste atat de mult ca intelege cu greu(sau deloc) ca e periculos, ca se pot intampla accidente…

Si colac peste pupaza, de cateva luni bine cere necontenit un…hamster! I-am explicat de zeci de ori deja ca nu ii putem indeplini dorinta, ca un motan nu poate convietui cu un „soarece”, iar in plus avem deja doua animale pe care trebuie sa le lasam in grija cuiva cand plecam de acasa in concedii si ca nu mai putem achizitiona inca un animal. Dar ea si-l doreste cu ardoare…I-a scris deja lui Mos Craciun si ne-a spus ca EL ii va indeplini dorinta. I-am raspuns ca Mosul nu face cadouri copiilor daca „vede” ca parintii sunt impotriva…Apoi a spus ca il vrea de ziua ei(gandindu-se ca nu o vom refuza) dar din pacate nu am putut sa ii indeplinim dorinta. Si mi-e atat de mila de ea, dar mi-e mila si de animalul acela ca daca il luam va trai stresat cu o pisica dornica sa il manance invartindu-se pe langa cusca lui, mi-e mila si de Morgan ca il va mirosi 24 de ore din 24 si nu il poate manca si apoi mi-e mila si de mine ca tot eu va trebui sa il tin in curat si cea mai mare problema e…cui il lasam cand plecam de acasa? Am cantarit, am analizat, am invartit pe toate partile problema si am ajuns de fiecare data la acelasi raspuns: nu mai putem lua un animal din aceste motive. Silvia intelege dar…nu pricepe :). Acum vrea un marsvin
Si ne-a amenintat ca „atunci cand voi fi mare, am sa imi cumpar eu un hamster!” 🙂

17 comments on “broasca, Morgan si…hamsterul?

  1. Lasa ca e bine,ca totusi au animale in casa.SI Basse cere necontenit un animal..Dar vorba ta,ciinele e mai scump si mai mofturos,io la pisica is alerigica.MAi ramine o broasca testoasa sau un iepure sau ceva…Dar nu stiu ce.Ne-am gindit si la papagali dar si aia fac galagie si mizerie..

    • Florina, sigur ca e bine ca avem animale in casa, problema e ca…nu sunt de ajuns pentru asta mica :)). Spor la cumparat, sigur ii va place lui Base, indiferent ce va hotarati.

  2. Lol, mititica! Trebuie sa te tii tare pe pozitii ca nu se poate cu animalute incompatibile unele cu altele 🙂 Asta-mi aduce aminte de o cunostinta care avea o birmaneza pe care o iubea nespus dar in acelasi timp era moarta si dupa papagali care sfarseau, invariabil, periodic, drept masa „fiarei” miorlaitoare. Si cum stapana, mare iubitoare de ambele specii, se incapatana sa inlocuiasca de fiecare data papagalul, iti dai seama ce favorizata era pisica. Gosh!

    • :)) Tare de tot cu cunostinta ta! Stii ca aici multi au si pisica si caine si ceva rozatoare…chiar un vecin are si de acolo e asa hotarata si Silvia ca se poate!

  3. Haha…puteti face gradina zoologica lol :)…saracu hamster lol
    Io tot cred ca un caine ar fi rezolvat problema…can nu aveati chef de plimbare il lasati in curtea din spate si mergea el singur sa faca ce ii trebuie si apoi venea inapoi…unulmicut nu ar fi putut sa sara gardul 🙂

    • Da, ai dreptate…dar cainii mici nu ne plac :)). Dar Silvia viseaza la o gradina zoo acasa, de multa vreme…intr-o vreme voia cai, o data a zis ca vrea un elefant ca sa aiba dus natural in curte…noa dar astea erau asa de domeniul imposibilului. Acum vrea sa ne mutam la ….tara! Ca sa poata avea gaini, porci, cai si alte animale….ca are colege care asa au! :))

  4. E simpatic hamstrul, are dreptate Silvia! Noi ne distram bine cu Urmuz al nostru. Care s-a ingrasat si alearga cu incetinitorul pe rotita 🙂
    Dar cu pisica alaturi nu e o idee prea buna

    • Din pacate are exemple mai multe ca se poate…sunt multi care au si pisica si hamster acasa…De asta nu vrea sa cedeze. Dar nici noi :)) si ne sustinem punctul de vedere. Care e identic cu al tau. 😉

  5. Si noi cam la fel cu animalele care nu stau „la iubit”. Rotocol se joaca cu gherutele pe afara si nici in brate nu prea sta cuminte, iar catelusa – pe care am luat-o de talie mica sa nu sperie copilul e tare zbuciumata: alearga, sare, topaie… De bucurie, dar pe Irina nu o incanta deloc. Iepurasul era si el destul de agresiv, m-a si muscat o data 🙂 – acum l-am dus inapoi la bunici. Pe testoasa Pietrina am tinut-o o saptamana apoi am eliberat-o, pentru protejarea speciei (si oricum, dupa 2, 3 zile ramasese exclusiv in grija mea). Bineinteles ca si Irina viseaza la un porcusor de Guineea sau la un gerbil dar nu ma simt in stare sa-mi asum asemenea responsabilitati :))

  6. Silvia e norocoasa. Eu am primit pisica dupa 14 ani de cerut… caine! Si nici Miki nu sta la iubit, decat cand vrea ea si in conditiile si termenii ei.

    • Silvia e norocoasa ca stam aici si la casa, caci altfel nu avea nici ea pisica…Da, poate dupa 14 ani daca parintii au pretentia ca ccc copilul sa ingrijeasca singur animalul e cea mai buna varsta :). Sa nu te superi ca le iau apararea parintilor, depinde foarte mult de situatie…O sambata frumoasa!

  7. Clar aveti problema … 🙂
    Poza lui hamsterica e simpatica….
    Si la noi a primat problema lasatului unui eventual animalut , pe undeva , atunci cand am fi plecati de acasa….e problema , intradevar!
    Si o alta treaba ar mai fi ca asta nu e casa noastra….din pacate! Luana isi doreste un catel sau o pisicuta….din pacate , ca si Silvia , nu intelege de ce nu se poate!
    Succes , Miha! 😀

    • Eh, nu vom lua hamsterul pana il avem pe Morgan si pana nu avem unde sa il lasam, ii explicam Silviei de fiecare data cand vine cu propunerea ;). Asta e, stiu ca va ramane cumva marcata de asta, dar nu avem incotro. Se va maturiza si poate va intelege…

  8. Asa-s toate pisicile, stau la mangaiat cand vor ele. Am citit undeva ca pentru un caine esti stapanul superior lui, dar pentru o pisica esti doar un prieten, un pic inferior:))
    Sa stii ca eu am vazut la cineva in casa un porcusor de Guineea prieten la catarama cu o birmaneza. Dormeau unul langa celalalt si pisica il spala:)
    Eva deja imi cere o pisica

    • Vai Adra, ce lipsita de simturi trebuie sa fie pisica sa il spele pe hamster si sa nu isi infiga coltii in el :)). Neee, Morgan e vanator innascut, a adus acasa deja vreo 4 pasari, soareci nu ca nu sunt prin zona…dar cine stie…

  9. hihi, as mai adauga un dezavantaj la hamster. Traiesc putin.
    Si fetele tale sunt destul de mici ca peste 1 an sa le explici ce s-a intamplat cu el…

Lasă un răspuns

