2 comentarii

etage plus melodia de sambata

Azi am fost la Etage sa o sarbatorim pe o colega de laborator, filipineza Joyce. Da, m-au invitat si pe mine, la cererea expresa a sarbatoritei, cu care ma inteleg foarte bine si mi-a fost profesoara la laborator in multe randuri. Am ras, am mancat, am baut, iar am ras…dar in plus am ascultat un cantaret „trubadur” la chitara care a cantat toata seara, o placere adevarata pentru mine care am redescoperit muzica asta de cand m-am mutat aici. Am descoperit ca vineri seara restaurantele au oferte de „efter jobb” adica „dupa munca” cu oferte speciale la mancare si lumea iese…restaurantul a fost plin cu grupuri de oameni veniti dupa munca sa stea impreuna sa manance cina, sa bea un pahar de vin sau bere si sa asculte muzica. Va las in compania unei melodii foarte frumoase, promit sa revin cu traducerea textului, care e pe masura melodiei.

PS. Am nevoie de pumni stransi de marti incolo, e ultima saptamana cand am doua prezentari si vineri e examenul de sfarsit de curs. Apoi sunt libera 3 luni jumate! Abia astept…

2 comments on “etage plus melodia de sambata

  1. Contează pe pumnii mei!!

    Îmi place atmosfera pe care o descrii, ceva asemănător am văzut în Londra!
    Este un semn că viața are valoare.Ceva care la noi este mult prea departe ..

    Mult succes, Salmi!!

    • Multumesc Gina, te imbratisez!
      Am vazut si noi la Londra intr-o seara un pub plin de lume, chiar si cu copiii dupa ei🙂. Foarte faina atmosfera, putin mai multa galagie ca aici la noi, dar frumos.

      O sambata frumoasa!

Lasă un răspuns

