16 comentarii

zi de toamna, la malul marii

Azi a fost cald, aproape ca vara…22 de grade. Ne era dor de mare, ne-a tinut departe de ea in ultima luna, cu temperaturi mai scazute, vant si ploi. Insa azi ne-a chemat, am mers cu drag…cine stie pana la vara cat de des mai avem ocazia…

16 comments on “zi de toamna, la malul marii

  1. Superbe pozele. Tot timpul ma intreb cum ar fi sa locuiesc altundeva si tot timpul cand sunt altundeva mi-e groaznic de dor de Timisoara.

  2. Sunt superbe imaginile de la malul marii. Si ai suprins super atmosfera de toamna calduta si placuta. Reconfortante poze, ce te indeamna la visare. Iar Silviuta creste vazand cu ochii si e dulcica foc! Pupici multi si bafta la examen! Tin pumnii stransi, stransi!

    • Asa e, e vreme frumoasa, placuta de toamna, imi place mult atmosfera chiar si cand e mai innorat si vantos…
      Da, Silvia creste, trece timpul fara sa-l simtim. Si eu ma uit la ele si nu imi vine sa cred ce fete mari am!
      Multumesc, multa bafta si tie(apropo, cand mai scrii de scoala ta, eu sunt curioasa ;)). Pupici!

  3. Foarte frumos, profitati cat puteti de vremea frumoasa, la noi deja ploua de 2 zile😦 . Superbi macii de toamna!
    Tin pumnii pentru examen!
    Va pup, o saptamana buna va doresc!

    • Ah nici o problema, la noi ploua de la mijloc de august, dar asta e farmecul aici, ca mereu vine vreme frumoasa dupa ploaie. Am profitat de ziua de ieri, caci de zi deja s-a mai racit, la 16 grade cum e normal…si vin ele si ploile, in octombrie si noiembrie nu ne iarta.
      Multumesc, o saptamana buna si voua!

  4. Minunate imagini si peisaje!
    Ma uit uimita : asa calduroasa este toamna voastra?🙂

    • Ano, a fost un puseu, azi avem iar temperatura normala, 16 grade. Cred ca am mai vorbit de toamna suedeza, cel putin aici pe Gotland unde stiu eu e foarte blanda, calduroasa si luuuuunga. Avem flori pana tarziu in noiembrie. Pana acum temperaturile au fost in jur de 12-18 grade ziua si noaptea, asta e farmecul ca se raceste leeeeent si noaptea nu scade temperatura, suntem inconjurati de apa care are temperatura constanta si scade incet de tot. Inca nu am avut sub 10 grade, nici noaptea. Si asa e pana prin noiembrie…e foarte frumos. Frunzele pomilor abia acum incep sa se coloreze. Dar ce e „negativ” fata de Ro, este ca temperaturile astea le avem de la mijloc de august…si de acum noaptea incepe sa creasca considerabil, fata de Ro.

  5. Am inteles….intradevar apa e cea care face ca toamna voastra sa fie asa de placuta! Cat despre noapte…uf! si aici se lungeste pe zi ce trece….dimineata cand plecam la scoala , e deja ca un crepuscul….ma gandesc ca in noiembrie , decembrie si mai incolo….vom pleca cu noaptea in cap , ne vom intoarce acasa cu noaptea-n cap….abia astept vara😀

  6. foarte frumoasa toamna voastra, chiar si asa, prin exceptii de temperatura.🙂

  7. Hello.
    I am Iranian.
    I am poet.
    please visit my blog and send your comment about my poems.

    http://smh-rahemobham.blogfa.com/

    this is my Yahoo ID:

    rahemobham70@yahoo.com

    Thank you
    Your friend
    Seyed Morteza Hamidzadeh

  8. Comentariile sunt la unele poze, asta nu inseamna ca nu le-am admirat pe rand, pe toate!🙂

    • Multumesc mult pentru comentarii, le-am citit pe toate. Incerc sa surprind cat de bine pot si dupa starea de suflet de moment parti de natura si clipe de neuitat. te imbratisez cu drag.

  9. Ce repede a trecut vare lui 2010🙂 Ieri am citit ca o asteptai cu nerabdare si te mirai de ninsoare in mai si hop-top te miri ca ai mai prins o zi de caldura in septembrie.

    • Oh, pai vara aici tine doua luni, iar noi suntem plecati o luna, asta e mare pacat…dar atunci avem concediu si mergem in Ro apoi undeva in Europa. Iarna nu putem face asta…In plus luna aceea lucrez si eu, iar de regula in we e vreme urata :)). C-asa-i in tenis :)).

Lasă un răspuns

