9 comentarii

in Kalmar

Sunt in Kalmar si daca as putea mi-as pune aripi si as zbura acasa…din pacate lipsa lor ma tine aici pana dupamasa cand plec la Oskarshamn si abia la ora 21 am vaporul spre casa, vapor care ma lasa exact la trecerea dintre zile in portul meu drag. Mi-e dor de acasa, de ai mei, nu am fost plecata niciodata atat de multe zile fara ei, 4 si jumatate la numar…ce putin suna dar ce mult inseamna in fapt…

Am incheiat azi saptamana „nebuna” cum imi „place” sa ii spun. La ora asta inca trebuia sa fiu in examen dar am terminat in doua ore in loc de…5! Da, suedezii au timp 5 ore pentru un examen la care zau ca nu ai ce scrie mai mult de 2 ore, hai doua ore jumate…
Saptamana a inceput marti, cu o zi intreaga de ascultat prezentari. Mie(noua, pentru ca am lucrat doi cate doi) mi-a venit randul miercuri si declar cu mana pe inima ca daca uram sa vorbesc in public in romana, in suedeza e si mai crunt. Nu ca nu m-am descurcat, a fost OK…am avut prezentarea in PP dar am avut si foi la mine din lucrarea in word si am citit unde simteam ca ma impotmolesc si cuvinetele acelea frumoase asternute pe hartie nu ies din gura mea cum trebuia. Nu, e clar ca nu am spirit oratoric, nu am curaj sa ma uit in sala cand vad zeci de ochi atintiti pe mine, am preferat sa ma uit undeva deasupra lor si pe ecran. In fine, vor mai fi din astea, dar le declar cele mai urate „lucruri” din facultatea suedeza. Am spus!🙂
Ieri am avut zi de studiu si am repetat materia pentru examenul(tenta) de azi, a fost multa si grea, aflux mare de informatii dar si de cuvinte noi in suedeza, iar neuronii mei imbatraniti o parte si pierduti o alta parte fac fata mai greu noilor stimuli decat o faceau acum 20 de ani. Deh, vorba lui Ovi…daca nu am invatat la timp :)).

Ei bine, astea fiind spuse, iau pauza binemeritata de trei materii si am sa revin in Kalmar in februarie. Sper sa il gasesc la fel de primitor, la fel de frumos si restul de doi ani jumate de studentie sa le petrecem intr-o colaborare perfecta(eu si orasul)🙂.

Yuhuuuuuu, plec acasa aaaaaazi!!!!!!

9 comments on “in Kalmar

  1. Felicitari si drum bun catre casa,sunt convinsa ca si cei de acasa abia asteapta sa te vada.felitiari si de la tusi….

  2. Te urmaresc, Mihaela, pas cu pas, de vreo 2 ani cred, daca nu si mai mult.
    Sunt umbra ta si asa tin legatura cu locul unde traiesti de catva timp. De ce o fac? Nostalgii.. …UUFFF!!!
    Drum un si fii povestitorul meu pe mai departe.
    Si mangaie, luptatoareo, pentru mine, pamantul suedez…si priveste si pentru mine norii aceia minunati pentru care merita sa ma intorc acolo chiar si pentru o singura zi….

    • Vio, bine ai indraznit sa scrii🙂. te mai astept cu drag oricand, sa depanam impreuna amintiri.

      Multumesc, scriu in continuare cat de mult imi permite timpul. Iubesc si eu Suedia, cred ca se simte😉.

      Iti doresc din suflet sa te intorci aici fie si numai pentru cateva zile…Cu drag.

  3. Felicitari sisteru….hai ca 2 ani jumate nu mai e mult ;)…uite ce repede au trecut 14 ani de cand s-a nascut Diana sau 7 de cand e Silvia lol…piece of cake inca 2 ani jumate pentru tine🙂
    Pup la voi si enjoy your vacation🙂

    • Hihi, cam asa ma gandesc si eu :)) ca vor trece repede…desi astea 4 zile parca au fost un secol. Dar e (si) chestie de obisnuinta.
      O sa enjoy si din vacanta, dar muncind. Deja am program pentru urmatoarele trei saptamani, cu zile chiar si de 10 ore. Abia astept, nu imi place sa stau acasa si sa vegetez…
      Tzukam la tine cu dor si dragoste.

  4. Felicitari!!! Esti tare! Multi pupici!!!!

Lasă un răspuns

