36 comentarii

scriitoarea

Cum v-am promis, revin cu carticelele Silviei. Sunt dragute si ea e atat de mandra ca e scriitoare in devenire, incat trebuie sa memorez pe blog momentul si sa atasez aici carticelele, cine stie peste 20 de ani daca vor mai exista. Asadar…prima carte e scrisa invers, de la dreapta la stanga.

Morgan si doctorul


Morgan iese afara pentru ca usa e deschisa.


Morgan nu observa si cureaua de la gat se agata de o creanga.


El se zbate si POF, cureaua de la gat se rupe. Morgan se loveste de un pom si primeste un bandaj in jurul capului. Morgan e acum obosit. Noapte buna!
ps. A se citi de la dreapta la stanga pe aceasta pagina…


Cartea costa 20 de coroane. Urmatoarea carte se numeste Ziua de nastere a lui Morgan. Apare sambata!

Ziua de nastere a lui Morgan


Povestea unei pisici


Morgan se trezeste devreme pentru ca azi va avea petrecere. „Va fi minunat!”


Morgan se ocupa de aranjarea petrecerii: orneaza tortul. Vin oaspetii: Maja, Cosmos, Triss si Ola.


Acum sunt toti satui(de mancare) si pleaca acasa. Morgan deschide cadourile. E tare fericit…A primit o racheta(de jucarie) si o farfurie cu un peste.


Acum e si Morgam obosit. Noapte buna!
Secretul este ca Morgan e indragostit de Triss. Sfarsitul povestii.


Cartea costa 20 coroane. Cartea urmatoare se numeste Primul Craciun al lui Morgan.

Primul Craciun al lui Morgan

Scris de Silvia


Morgan doarme pana tarziu dimineata. El nu se trezeste inainte de ora 10.


Lui Morgan ii e frig. Se uita pe fereastra si vede ca ninsese.


Morgan se trezeste dintr-o data cu o caciulita pe cap.
Craciun Fericit! striga Triss. E Craciunul!


Vai, eu nu am stiut ca e Craciun!
Craciun Fericit Triss!
Craciun Fericit Morgan!


Cadourile! striga Triss.
Acum sunt amandoi obositi. Noapte buna. Noapte buna.

PS. Suedeza nu e chiar corecta, Silvia inca scrie uneori dupa cum se aude cuvantul, in suedeza majoritatea cuvintelor se scriu altfel decat se aud. Pe o parte dintre ele le stie, pe restul le invata din „mers”.

Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestile asa…

36 comments on “scriitoarea

  1. SUPER TARE!!! Scriitoare la 7 ani!!! E CEVA! Mi-a placut mult de tot! Are talent! Multi pupici!

  2. Grozav ne-au placut! Cred ca si Morgan e mandru ca a intrat in istoria literaturii! Frumoasa continuare! Asteptam😉

  3. Are un talent grozav! Imi plac mult cartile si mai ales prima imagine cu Morgan plangand si cea in care Morgan se uita pe geam si vede ca ninge. Felicitari micutei scriitoare!

    • Da, am citit la tine ca presedintii scriu carti pentru copii🙂. M-am distrat cateva zile mai tarziu cand a apucat-o pe Silvia sa scrie si ea…m-a dus gandul automat la presedinti :)).

  4. Am citit cărțile pe nerăsuflate!
    Foarte frumoase! Cât despre partea decorativă, o încântare!
    Am o neclaritate: o carte să valoreze( echivaleze ca preț) cu o curelușă pentru
    Morgan?
    p.s Morgan este nume de artist!!
    Felicitări scriitoarei!
    Mami trebuie să-i lege cărțile!

    • 20 de coroane e foarte putin pentru o carte, majoritatea costa de 10 ori mai mult. Eh, cele de serie, caci astea unicat, sunt nepretuite :)).
      O curea pentru pisica costa in jur de 60-100 de coroane.
      Cartile le-a legat ea singura, cu scotch🙂.
      Multumim de aprecieri!

  5. Superb, chiar are talent si daca va fi incurajata in aceasta directie sint sigur ca va ajunge departe.
    Chiar ca ar trebui pastrate cartile cu grija, cindva poate vor valora muuult mai mult de 20 de coroane🙂

    • Ninu, cand declaratia asta vine de la cineva care scrie el insusi poezii si povestioare, cu atat talent, atunci inseamna ca aceste vorbe chiar inseamna ceva. Multumim! Cartile le pastram, numai carioca sa tina peste ani…

      Sigur ca o incurajam, in orice domeniu doreste ea. Si scoala face asta, asa ca are toate caile deschise.

  6. Super povestea!!! Si desenele sunt extraordinare!!!!! Bravo Silvia!!!!!!!!

  7. eu zic sa faci un scan bun, ca e super faina!!
    tinteste sus, si autor, si grafician! buna afacere! incasezi intregul profit.

  8. Poti sa le si pui in folie (sunt ceva masini speciale care le face in folie ermetica)…anyway m-am distrat de numa de povestile ei…mai ales ca morgan il iubeste pe Triss si apoi de Craciun sunt impreuna (ce romantic :))…apropo, Triss e hamsterul pe care il vrea ea? lol…si mi-e mi-a placut desenul in care morgan se uita pe geam si ninge lol…super

    Pup la talentata dar si la restul familiei (inclusiv Morgan si acuma si Triss lol)

    • Da, e buna ideea cu folia, sa vad daca gasesc undeva sa faca asa ceva…aici au scolile si caminele, imbraca in folie creatiile copiilor de acolo.

      Haha, buna faza sa fie Triss un hamster :)).

      Si noi tzukam la tine, a zis si Morgan sa stii🙂.

  9. Sa stii tu ca Silvia se face ilustrator/autor!!! :)) Tare sunt faine, mi-au placut mult de tot!

  10. Data viitoare sa scrii, te rog, Scriitoare cu „S” mare! Foarte frumoase povestile! Le-astept cu nerbadare pe urmatoarele! Va pup si va doresc succes!

  11. In sfarsit am avut un pic de ragaz sa savurez carticelele. Superbe! Felicitari micii scriitoare! Transmite-i ca ne-au placut mult si ca mai vrem🙂

  12. M-au impresionat tare mult carticele, sunt super! Din cate vad sunt foarte bine gandite (in serie) si foarte faine ilustratiile. Si eu zic sa le scanezi sa le ai in format digital si sa le si infoliezi sa le aiba pentru mai tarziu.
    Astept cu nerabdare urmatoarele interes ale lui Morgan🙂.

    • Oana, multumesc. Clar le scanez, sper sa si gasesc unde sa le infoliez…

      Creatoarea a luat o pauza. Are teme la citire saptamana asta, intensiv. Cerinta scolara, dar poate in we se reapuca de creat.🙂

  13. sunt impresionata, recunosc. e tare creativa.
    probabil ca daca va persevera are toata sansele sa fie o autoare buna.
    nu cred ca sunt multi copii de varsta ei care sa stie cum se fac cartile pentru copii.

  14. Felicitari Silviei! Deseneaza frumos si foloseste culori vii. Mi-au placut mult carticelele ei!

  15. Bravo Silvia!
    Tare fain stilul de povestit….Tu Miha , nu te gandesti sa aduni povestile sa le duci la o editura? Cu tot cu desene , asta e clar…Are mult talent!
    Mi-a placut , sincer si din prima editie cumpar si eu o carte cu autograf…pe bune!
    Bravo Silvia!

    • Ana, multumim! Eh, e prea devreme inca sa ne gandim la ceva serios, dar o incurajam daca va dori sa faca ceva in domeniul asta mai departe. E foarte interesata de desenat, creat cu manutele orice, are imaginatie bogata in multe directii. Te anuntam cand apare prima carte si va facem cadou cate o carte cu autograf, pe bune!

  16. E foarte trist Florin ce se intampla intr-o anumita parte a lumii, foarte trist. Eu am colegi si prieteni care au trait in partea aceea de lume, au plecat de acolo si acum traiesc aici liberi dar cu gandul la cei dragi ramasi „acasa”. Nu e numai Palestina locul unde copiii plang si traiesc in teroare si lupte, sunt multe tari unde se intampla asta…eu am auzit si citit povesti reale, spuse de cei care au scapat din infern. Noi avem copii care nu inteleg nici macar ce inseamna sa fi trait pe vremea lui Ceasca, fara curent si caldura,l fara banane si ciocolata…ei nu pot vedea decat frumosul din viata. Nici un copil nu merita sa traiasca razboi si durere, dar din pacate viata nu da tuturor un trai frumos…

  17. Bravo Silviuta!!
    e o scumpa si-o desteapta.

  18. […] a ramas la fel de iubitoare de desen dar mai nou face tot felul de creatii. Va amintiti desigur prima ei carte. De atunci a progresat, a mai scris cateva, ultima chiar elaborata si cu text si cu desene. Acum […]

  19. Uau! Mi s-au parut incredibil de bine structurate si desenate. Nu am avut rabdare sa citesc toate coment-urile, poate nu sint primul care iti recomanda, dar cred ca puteti incerca sa le trimiteti la o editura de carti pentru copii – sa stii ca vorbesc serios. Si foarte expresive desenele (cred ca cel mai mult mi-a placut cel in care Morgan dormea in dimineata de Craciun).

Lasă un răspuns

