15 comentarii

de toamna, de afara si din curte

Timpul e inca e frumos, avem zile insorite si mai putin insorite, dar nu ploioase desi cu vant puternic uneori. Ploile vor aparea probabil undeva din noiembrie…cine stie…
Diminetile cand sunt acasa(ca cea de azi) o duc eu pe Silvia la scoala, profitam de zilele astea frumoase ca sa privim melci, frunze uscate si conuri, cer senin si pasari in zbor. Din pacate nu vor mai fi zile din astea, eu sunt back to work si voi munci zi de zi. Nici nu am terminat cu scoala ca am inceput munca. Am insa astea doua zile libere(azi si maine) si vreau sa profit de ele. Ma intalnesc cu prietena mea Ania, merg cu fetele in oras si ne bucuram de toamna.
Azi noapte am visat ca eram la cazari, intr-unul din anii studentiei(mai nou visez numai examene si camere studentesti). Cand m-am trezit dimineata si am realizat ca sunt acasa, ca nu ma cazez nicaieri si ca am o zi frumoasa inainte, am zambit. Viata e frumoasa! 😉

PS. Pozele sunt de azi, de dimineata. Incredibil dar luna octombrie e pliiiiina de flori!

15 comments on “de toamna, de afara si din curte

  1. Chiar, sunt multe flori pentru vreme de toamna.
    O zi frumoasa sa ai!

  2. Mi-ai luat-o inainte cu postul de toamna! Superb! Si aici e frumoasa colorata toamna si eu nu am apucat inca s-o imortalizez! Poate maine si in weekend! Nici mailul promis nu a mai plecat catre tine! Sunt varza, ce mai!
    Foarte frumoase pozele si revigorante!
    Felicitari pentru scoala si job! Tin pumnii! Pupici multi!

    • Ta det lungt! 😉 E timp pentru toate, stiu ca esti aglomerata. Astept cu rabdare si pozele si emailul. Sunt aici oricand, stii asta. 😉
      Bafta multa si spor si mai mult. Pupici.

  3. Superb drumul spre scoala! Am admirat toate detaliile. Macesele sunt la fel de rosii ca la noi, florile sunt la fel de frumoase, frunzele la fel de galbene dar melcii sunt cu siguranta mai colorati decat ai nostri 😉 1-o pentru voi!

  4. Sunteti norocosi, la noi toamna pare ca se lasa usor usor biruita de iarna, e destul de frig pentru perioada asta.
    Foarte frumoase florile:).

    • Roxana, bine ai venit. Da, aici anotimpurile sunt putin diferite fata de cum le stim noi din Ro, fiecare are ceva special…toamna lunga si frumoasa, primavara tarzie si rece, vara racoroasa dar cu zi luuuuunga pana in miez de noapte si cu lumina la ora 2 si ierni ploioase daca nu cu 4 luni de zapada cum a fost ultima. 🙂 Mereu e ceva surprinzator!

  5. frumoasa toamna aveti voi acolo!

  6. Ce frumos e la voi, aici e frig si ploua si e vreme de sfarsit de noiembrie, zici ca sta sa ninga acus-acus. M-am saturat de maxime de 10 grade 😦

    • Roxana e frumos, dar sa stii ca nu e cald. Si din august o tinem asa, cu maxime de 17-18 grade, apoi in septembrie la 14-16…acum sunt zi de zi 12-13 dar noaptea nu coboara sub 6-7. E vant insa si se simte mai putin decat se vede pe termometru. Insa nu stiu cum sa spun, e placut chiar si asa, nu ingheti…inca nu am luat manusi si caciula, desi la gat am pus cate un sal. Insa haine de toamna, aici chiar le poti purta…

Lasă un răspuns

