22 comentarii

noi, lebedele, apusul si cateva fosile

Toate drumurile duc la mare…dar cu asta v-ati obisnuit. Daca nu v-ati plictisit de fotografii cu noi, cu marea si cu apusuri de soare in mare, pe care noi desi avem privilegiul sa le vedem 365 de zile din an dar se intampla rar sa ajungem la asa un spectacol, va invit mai jos sa le vedeti prin ochii mei(iar pe mine prin ochii Dianei). Cel mai probabil sa asistam la spectacolul „culcarii” soarelui este primavara sau toamna, cand ora apusului coincide cu cea la care iesim afara dupa o zi de curatenie, facut mancare sau mers la piscina, dupa caz. Iarna soarele apune atat de departe ca nici nu e in mare apusul iar vara parca nici nu apune :)). Oricum aici fiecare perioada are farmecul ei. Si desi l-am descoperit deja de atatea ori, ne place sa il redescoperim, are mereu ceva nou, ceva de vis…
Cat despre fosile, ei bine…Gotlandul e construit din ele, oriunde mergem gasim dovezi. Asa a fost si azi…

Această prezentare necesită JavaScript.

22 comments on “noi, lebedele, apusul si cateva fosile

  1. Foarte frumoase fotografii! Toate!
    Va dorim o vreme minunata😉

  2. Sunt , de-a dreptul magnifice, pozele voastre, Salmi!
    Mie îmi place enorm apusul! La tine este ca un basm.
    Nu știu dacă ți-am spus- am citit câteva cărți scrise de romancieri nordici.
    Sunt niște ani!!
    Una era Cristin Lavransdater( nu vreau să verific dacă am scris corect, cred că am greșit).
    Apoi, trei cărți scrise de aceeași autoare, una dintre ele este-” N-au sau n-a dansat decât o vară”.Minunate cărți!!
    La voi, viața curge, parcă altfel..
    O zi frumoasă îți doresc!

    • Gina, multumesc mult, spui asa cuvinte frumoase mereu…
      Recunosc ca am googalit putin ca sa aflu despre cartile pe care le-ai citit. Kristin Lavranssdåtter e cartea scrisa de o autoare norvegiana Sigrid Undset care a luat premiul Nobel pentru literatura in 1928: http://en.wikipedia.org/wiki/Sigrid_Undset
      Cartea este ecranizata in anii ’90 cu Liv Ullman ca regizor.
      Per Olof Ekström a scris N-a dansat decat o vara(am auzit de carte dar nu am citit-o), din pacate nu am decat link in suedeza.
      http://sv.wikipedia.org/wiki/Per_Olof_Ekstr%C3%B6m
      Autorul a fost casatorit cu o romanca si a trait ultimii ani ai vietii in Romania unde a si murit. Sotia lui traieste actualmente in Suedia. In bibliografia scrisa de el, apar carti despre Romania si despre Ceausescu. Poate le gasesti traduse in romana, cine stie…

  3. Vaaaai, cum poti spune ca ne plictisesti cu fotografiile tale?? No way!!! Eu le savurez din plin! Sunt SUPERBE!
    Si eu am reusit sa merg azi la plimbare så surprind natura tomnaticå suedezå, pentru proiectele de la cursurile de fotografie si nu numai🙂
    Pupici multi!!

  4. Minunat!
    Nu știam , Salmi, de căsătoria autorului cu o româncă
    !! mulțumesc!!

  5. Cand o sa ajung sa ma satur de asa frumusete, inseamna ca e de rau! Apusul mi-a placut intotdeauna. Si marea. Si lebedele. Si fetele tale sunt o incantare. Deci „plicitseste-ne” cat mai des!🙂

  6. Minunate, ca de obicei, peisajele voastre suedeze, si apusul, si marea (normal, imi plac, da-ti seama, favorite de-ale mele :)), dar mai ales lebedele albe, de care imi este dor aici, noi n-avem decat negre.🙂
    Si ce-au crescut fetele voastre, doamne … Diana e o mandrete de adolescenta, seamana mult cu tine, iar Silvia e incredibil de maricica, mi se pare asa de matura deja, mai mai da si ea spre adolecenta! Sunteti frumosi toti! Multumim pentru fotografiile superbe!

    • Multumesc Alina! Da, cresc fetele, imbatranim noi…asa e. Ma uit la ele si nu-mi vine sa cred ca sunt atat de mari, ca EU am fete asa mari…mai adineauri citeam despre scutece si biberoane si acum discutam de cariera si baieti🙂.

  7. Uau…sa te tot pierzi acolo , la mal de mare , cu ochii la apusul minunat , lebedele splendide si facand scenarii despre fosile!
    Diana e atat de frumoasa…..cat a crescut!Silviuta asemeni…ai doua fete de exceptie , draga Miha! Tare mandra trebuie sa fi….Sa va traiasca!
    Mi-au placut fotografiile….cele cu lebedele sunt tare faine…

    • Ana multumesc! Stii ca nici nu ai tai nu mi-e rusine…Aceeasi impresie am si eu cand ma uit la poze cu voi, cu ai tai…cat de repede trece timpul…cat de mari sunt copiii…si cat de tineri noi🙂.

  8. Mama ce madrete de nepoate am lol…de parca nu as stii, da cum cresc tot mai frumoase si mai frumoase se fac (seamana cu matusa lor…no si cu parintii asa un pic, da e meritul meu ca sunt asa faine lol).
    Va pup pe toti cu drag si dor…poza aia de aproape a lui Di e leit ca si tine🙂
    Pumpici

  9. Oh si restul pozelor sunt faine (m-am luat cu mandretea de nepoate si am uitat sa laud si restul :))…super faine mai ales cele cu lebede, dar si restul sunt super

  10. O placere sa intru aici pe blogul tau, de fiecare data aflu cate ceva nou si ma uit cu placere la poze.
    Sunteti frumosi toti patru impreuna.
    Nu stiu cum ai timp de asta, dar multumesc ca imparti cu noi, cei care te „citim”.

Lasă un răspuns

