14 comentarii

chef

Ma duc la chef, cu colegii de lab. Chef cu tema. Animale. Eu voi fi girafa, cu o masca pe fata. Sunt curioasa cum vor fi colegii mei. Revin cu fotografii si povesti, maine. Imi pare doar rau ca nu vad Idol. O sa ma uit la ceea ce au cantat participantii, mai ales ca au o tema tare faina: Beatles. Ii ador!
Gata, am fugit, la ora 18 se da startul la…animale!🙂

14 comments on “chef

  1. Fain. Distractie placuta!
    Asteptam fotografii, bineinteles.
    Pupici.

  2. Succes și distracție plăcută!
    Voi – chiar- sunteți extraordinari!

  3. Frumos! Distractie placuta si abia astept pozele

  4. Hej, tack!🙂 Eu iti stiu blogul, la fel si pe cel al lui Svea, dar pentru ca eu sunt o entuziasta care ar fi comentat hei, hei si eu vin spre <suedia! mi-a fost teama sa nu fiu prost inteleasa cum ca as cere ajutor or something (stii, paranoia romaneasca goes both ways hihihihi). Dar ma bucur tare mult ca ai spart tu gheata si de acum o sa vorbim mai des🙂 Puss!

    • Oh, ma bucur Lialia ca ne citesti pe kine si pe svea. Ma bucur ca am spart gheata, te astept oricand cu drag pe aici, am sa trec si eu pe la tine sa citesc cum va simtiti…Inca o data mult mult succes!

  5. Voi va distrati mai bine ca noi!!! Americanii astia nu stiu sa petreaca!!! Cumpara 3 gogosi si gata…!!!!

  6. Hahhahaaa … ce fain chef!! Animalele le-ati ales voi? Abia astept sa te vad … girafa !!!

  7. Super tare petrecerea! Abia astept pozele! Pupici!!!

  8. Hihihi…e o idee buna!! Dar mai intai trebuie invatati sa se inteleaga si sa nu mai comenteze unul in spatele celuilalt:))

Lasă un răspuns

