4 comentarii

my beautiful Dacia

Suedezilor le place Dacia, am vazut Logane si mai nou Sandero pe drumuri, chiar si pe Gotland sunt cateva.
Filmul de mai jos a fost dat pe unul din posturile nationale suedeze SVT2, vineri seara. Ai mei l-au vazut in direct in timp ce eu chefuiam, eu l-am vazut ieri. Un amestec de gust amar si ochi in lacrimi m-a napadit, amitiri pe care nu le pot impartasi aici decat cu Ovi, fetele sunt atat de departe de acele vremuri…Silvia ma intreba de ce nu stiam eu sa inot cand eram copil si ii spuneam ca nu aveam bazin in oras, nici masina sa mergem in altul care avea si atunci m-a intrebat de ce nu am mers in Ungaria cum faceam cat eram in Ro, isi aminteste si acum…Nu intelege insa ca nu puteam pleca in Ungaria cand voiam, nu stie ce sunt acelea interdictii…nu a crescut cu ele si la fel ca si suedezii carora le mai povestesc uneori de lipsurile indurate de noi in perioada predecembrista, nu pot sa inteleaga. La fel cum nu inteleg de ce nu ne e bine acum, noua romanilor la noi in tara…Noroc ca nu sunt pisalogi si se multumesc cu explicatii simple. Nu stiu daca filmul de mai jos i-a lamurit…Vedeti-l si spuneti-va impresia. La inceput e putin in suedeza, prezentarea filmului dar apoi totul e in romana. Enjoy!

my beautiful dacia

4 comments on “my beautiful Dacia

  1. aceeasi senzatie o am si eu, ca localnicilor le este greu sa inteleaga DE CE. noroc ca, vorba ta, se multumesc cu explicatii simple.🙂

  2. M-a impresionat filmuletul.A cuprins multe aspecte a vietii din Romania de ieri si de azi.Poate noi intelegem mai bine acest film decat suedezii ca e viata noastra.Exact ca Silvia ,ei nu pot concepe viata ce a fost si chiar ce este aici,pentru ca au trait altfel dintotdeauna.
    Va pup

  3. Dictatorul a fugit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

