20 comentarii

Silvia deseneaza si Diana…fotografiaza

Nu am mai pus demultisor desene de ale Silviei, mai nou s-a pus pe facut case si casute pentru animalele ei, chiar acum munceste la una pentru noul catel si purcel ce le-a primit. Daaaa, nu incetam sa cumparam jucarii animale, si cum le primeste se apuca sa le faca ccc case ca sa aiba unde locui. Am ales cateva desene dintre ultimele sa le pun la pastrat pe blog:

Această prezentare necesită JavaScript.

PS. Kaka in suedeza inseamna prajitura, ca sa nu fie confuzii :)).

Iar Diana s-a apucat mai nou foarte serios de fotografiat, ii sta in cap sa dea la un liceu de desen-fotografie, sa vedem ce va mai fi, mai are si anul viitor sa se gandeasca…Nu i-am cerut permisiunea sa pun fotografii facute de ea pe blog, asa ca fac trimitere la blogul ei, chiar daca e numai o fotografie

20 comments on “Silvia deseneaza si Diana…fotografiaza

  1. Mi-a plăcut tare mult fotografia Dianei, iar la desenele Silviei ne uitam întotdeauna cu maare plăcere. Si noi avem o menajerie in continua creștere, spre disperarea mea… s-au mai adunat un iepure, un porcusor, o pisica si un câine 😀 Va pupam!

    • Mihaela, ce dor mi-a fost de voi! Ma bucur ca ai scris, ma bucur ca va plac desenele Silviei 😉 si fotografia Dianei. Menajeria voastra e adevarata? 🙂 A noastra e din jucarii…

      Va pupam cu drag. Si va mai astept cu vesti.

      • O, Doamne, nu, nu e adevarata… din fericire! Tot jucarii sunt si ale noastre, desi plange cam de multisor dupa o pisica. Da’ eu ma tin tare 😀 Nu de alta, dar nu ne mai ajunge timpul nici pentru noi, dar’mite pentru animalute. Si noi nu avem curte 😦 Pupici muulti!

  2. Eeee…poate Diana iti mosteneste talentul pentru fotografie…
    🙂

  3. Ai doua fete foarte talentate! Oricum au cu cine semana! Pupici multi!

    • Svea, multumesc…eu insa nu am talent la desen, mostenesc ceva putin de la matusa mea(sora mamei) care a terminat Arte Plastice-sculptura si care e talentata dar nu a valorificat nicicum talentul din pacate. Nu am talent la desen insa…Silvia o mosteneste pe ea placandu-i sa „pyssla” cum ii place ei sa spuna, iar de desenat poate mosteni si de la Ovi care deseneaza frumos, doar din talent, fara pic de scoala.
      Diana nu stiu, deseneaza si ea foarte frumos, in Satu Mare mergea la cursuri de desen la Clubul Copiilor si a avut chiar expozitie in iunie in anul in care am venit aici. Acum s-a canalizat spre fotografie, a crescut. Dar ii place si sa deseneze.

      Pup si o saptamana frumoasa sa ai!

  4. Faine desenele, toate! Imi amintesc de ale Denisei cumva. (O secunda am crezut ca voi chiar v-ati extins cu catel si purcel, stii tu, un fel de „babe” purcel pet).

    Fotografiile sunt absolut superbe, esti o super teacher si Diana foarte talentata!

    • Mersi mult, pe Diana nu am teacherit-o eu :), ci ea insasi.
      Nu, nu mai vrem animale(noi adultii) caci copiii ar mai vrea un hamster(Silvia) si un caine(Diana). Dar nu avem unde le lasa cand plecam in concedii asa ca…PAS! 🙂

  5. frumoasa fotografia Dianei. Iar denesele Silviei sunt exceptionale

  6. Mai Miha..da vad ca ai niste fete talentate rau.Eu zic sa le incurajezi ca aici au posibilitati..Pupici fetelor..si poate ne vom cunoaste live intr-o zi:)

    • Multumesc Florina! Pai le incurajez, cum nu…Silvia merge la cursuri de arta, e in al treilea termin acum…iar Diana vrea sa faca ceva liceu in domeniu design-fotografie.
      Pai poate va faceti voi drum pana pe Gotland mai la vara…

  7. Sunt superbe desenele!!!!! Delicate, pline de detaliu, sensibile!!!!!
    Si fotografia….nu am cuvinte!!! 🙂
    Felicitari fetelor exceptionale!!!

  8. Foarte talentate fetele tale, frumoase desenele Silviei, am ramas lipita de fetita care-si plimba catelul. Aveti placuta grafica de desenat direct pe calculator? ma gandesc ca s-ar putea juca in voie cu culorile…
    Superb trandafir, sunt impresionata!

    • Adra, mersi! Si mie imi place fetita aceea. Nu, nu avem asa ceva pe computer…deocamdata e multumita cu cariocile si creioanele :).
      Diana e cu fotografia artistica, ii place sa se joace cu obiectivul si cu focusul manual, e la descoperiri acum…compozitia sper sa apara in timp. Mai ales cea „grea”.

  9. Ce vrei mai mult de atat? Ai doua fete frumoase, destepte, talentate. Superba poza Dianei, are atata caldura! Week-end fain !

    • Irina, ce bucurie sa te citesc, astept noutati pe blog. Da, nu ma plang de ele, de aceea le laud. 🙂 Stiu ca si tu ai doua fete talentate acasa, mai scrie de ele…

      ps Cum e in liceu? Mai greu, mai usor? Pupici!

Lasă un răspuns

