23 comentarii

Anatomia…

…lui Gray. E serialul pe care il ador de cand a inceput. Sunt cativa ani de atunci, il urmaream in Ro, apoi am pierdut cateva sezoane, la mutarea noastra aici…l-am urmarit spontan si am sperat ca Mosul imi va pune CD-urile cu sezoanele pierdute sub brad🙂. Dar a fost mai practic, mi-a adus altceva…
Acum insa am urmarit sezonul trecut si acum miercuri de miercuri, la ora 21, tv-ul e ocupat sa ne prezinte timp de o ora cate un episod din serialul meu preferat. Asta e, nu ma uit nici la Neveste dispetare nici la House. Grey are un cuvant mai greu se pare in anatomia ei :)). Voi ce seriale preferate aveti?

23 comments on “Anatomia…

  1. Daaaaa!! Anatomia lui Grey rules!!! Sunt disperata dupa el! Te mira?😀 Pupici!

  2. Eu nu ma pot uita la seriale despre medici ca am alergie la medici, spitale si altele de felul acesta, dar eu urmaresc Dexter, si am urmarit si Neveste Disperate :))

  3. M-am uitat la ”neveste disperate”. O vreme.
    Seară frumoasă îți doresc, Salmi!

  4. in primul rand te salut pe tine si minunata ta familie. asta e primul post al celui din urma intrat in „clubul” vorbelor de copii. erai tu povestitoare pe cand ‘sufeream’ impreuna la siha, incepeai sa fii si fotografa( felicitari) si acum te descopar si ca scriitoare. ma bucur ca ai timp sa ne faci si noua cunostinta cu noua ta viata.
    si eu, datorita sotiei mele, o urmaresc pe grey si gasca de doctori.

    • Cristi, salutarile se intorc inmiite! Blogul asta a aparut din lipsa comunicarii orale in limba mea🙂 asa cum o faceam in zilele „Siha” si cand mi-am spus ca e mai usor sa afle lumea ce mai facem. Si pentru ca fetele sa nu uite cum am inceput viata noastra aici.
      Cand ma voi uita la Gray data viitoare, o sa ma gandesc ca in SM e o familie frumoasa care se uita si ea la acelasi film. Ce mica e lumea!😉

  5. Hej, pe ce post e Gray? Că noi la guest house unde stăm avem doar câteva canale (SVT1, TV4, svt2, svt24 si un canal unde doar ne momește cu diverse după care ne spune că trebe să ne abonăm :))) și un canal cu o siglă care poate fi X sau K :D). Oricum, pe unul din ele ne uităm la House și la niște life-guards din Australia😀 Dar acum on topic: favoritul meu din toate timpurile e Seinfeld, apoi Familia Bundy, House, Grey’s anatomy și unul fff dur, Oz închisoarea federală. La Dexter nu am apucat să mă uit cum trebuie.
    P.S. Ce mă bucur că am reușit să-ți aduc niște amintiri plăcute🙂 Te pupez!

    • Lia, Anatomia e pe Kanal 5. Noi avem abonament la Comhem, lui Ovi i s-a parut cea mai ieftina afacere…avem 8 canale in plus fata de cele principale, care sunt gratuite(cele ale svt-ului pe care le-ai enumerat si tu). Pe cele 8 in plus le putem schimba lunar daca dorim. Dar televiziunea e scumpa aici, mult mai scumpa ca in Ro. Canalul de care spui tu e un K asezat ciudat, vine de la Kunskapskanalen🙂. Intra pe site-ul svt.se si le gasesti acolo pe toate. Kanal 5 din pacate nu e televiziune nationala, e un canal privat si se plateste…

      Te pup si astept cu placere intrebari, raspund cu placere in masura in care stiu.

  6. Dr. House🙂 Pentru ca a fost intr-o perioada in care am avut timp sa il urmaresc.

  7. Hai sa-ti spun la ce m-am uitat eu in ultima vreme si ce urmaresc, de aici, din No Ones Land:

    seriale vizibile din zona:
    1 Kvalster
    2 Kommissarie Wintern
    3 Cleo
    4 Himmel blå
    5 Våra vanners liv

    emisiuni de informatie culturala, talk-show-uri societate, noje bla bla:
    1 Den modernäste land i världen
    2 Kobra
    3 Annas eviga
    4 Debbat
    4 Svenska hemligheter
    4 Korrespondenterna

    si multe-multe documentare…..
    ….eh…..

    • Vio, bine ai venit! Wow, pai eu nu am timp sa ma uit la atatea…dar iti multumesc de idei. In primavara ma uitam la un serial danez, atunci nu rula Anatomia…La Kommissarie Wintern se uita Diana, eu am vazut putin din Himmel blå. Noi ne uitam cu placere la emisiunile de divertisment Parlamentet, Idol, Så ska det låta, etc. Sau la cele concurs: Vem vet mest in mod special. Uneori la emisiuni de stiinta si debbat.

      PS. Unde locuiesti in Suedia?

      • Pai…locuiesc in No Ones Land, nu ti-am spus?…E o poveste ciudata…poate vreodata o voi spune. Cine stie…
        Daca as (mai) locui in Suedia nu as mai duce dorul norilor de acolo si nu te-as fi rugat pe tine sa-i privesti si pentru mine. Am cam ramas prinsa cu tot sufletul de locurile acelea, de oameni…aa, de lumina aceea speciala, nordica, de limpezimea aerului. „Otravita” e putin spus.

        Si daaaaaa…..”Så ska det låta” SUPER!!!

        • Of, da…asa e! Imi amintesc acum ca ai mai scris, imi cer scuze ca am uitat…Da, lumina speciala ma fascineaza si pe mine, norii la fel iar aerul…il trag adanc in piept si uite, o sa privesc norii si am sa le trimit gandurile tale, le voi spune ca ti-e dor.
          Da, mi-ar placea sa stiu povestea ta…poate o vei spune vreodata, sunt un bun ascultator.

  8. preferatul meu e „Six feet under”, si in afara de asta nu am mai vazut altceva decat „e.r” si, acum (in ultimul an sa zic), am descoperit ca pot sa vad online seriale si ma uit din cand in cand la „Two and a half men”…

    • Oh daaaaa Roxana, l-am urmarit episod cu episod in vremea cat a rulat, pe Six feet under! Mi-a placut la fel de mult cum imi place Anatomia acum. Cand s-a terminat nu imi mai gaseam ocupatie in seara zilei in care rula.😉
      Si ER l-am urmarit, a fost deschizatorul de drumuri in serialele despre medici, atunci aveam si timp sa il vad(deh, nu era net si nu aveam copii :)).

  9. Io am mai multe (noroc cu DVR care inregistreaza serialele ca altfel nu as vedea nimic, ca nu sunt niciodata acasa cand ruleaza ele… :))…so here we go (nu in oridnea preferintelor): Brothers and Sisters, Outsourced, Gray’s Anatomy, Desperate Wifes, Family Guy, The Event (un serial nou ce tocmai a inceput), Cougar Town, Modern Family, Two and a Half Man, My Boys, True Blood (probabil serialul preferat), Entourage (ultimele 2 pe HBO)…cam multe dar cateva sunt doar de jumate de ora cu reclame cu tot, si cand sunt inregistrate fast forward si le vezi in 20 de minute…super sa nu trebuiasca sa vezi reclame ;)…si este spatiu destul pe DVR…plus ca alterneaza cu sezoanele asa ca nu sunt toate deodata…la plicitseala noaptea cand nu pot dormi ma mai uit la episoade de la Nany, George Lopez, Friends, Sienfield…imi place si House si am vazut si din el multe episoade, umor tocmai pe gustul meu🙂
    Tu numa cu Gray??????? Mai trebe sa iti iei cateva episoade…uita-te la 24 a fost super (s-a terminat din pacate, ultimul sezon tocmai a fost in primavara)…
    Noroc ca nu am prunci ca ar muri de foame intre fotbalul meu si serialele mele :))
    Pup la pruncii tai…si la parinti🙂

    • Ah da, stiu ca tu inregistrezi serialele…ce fain! Se poate si la noi, dar nu avem aparat din acela, asa ca inca sper ca o sa am DVD-urile cu serialul sa le pot vedea cand am timp, asa cum spui tu….fara reclame!🙂

      Din cele insirate de tine, Modern family il mai urmarim, e misto si asta, imi place. Nuuuu, nu ma uit numai la Anatomia, ma mai uit cand si cand si la alte seriale, dupa cum am mai scris in comentarii, dar Anatomia e cel pe care l-am pus in agenda si miercuri fac mancare mai repede, mancam mai repede si uit de net si alte preocupari. Ajunge o zi pe saptamana, nu? :)) Mai e sambata si duminica cand ne mai uitam la cate o serie comedie…gen Two and a half man.

      Tzukam si noi(chiar ca ti-ar muri copiii de foame LOL!).

  10. My all time favourite e FRIENDS. Dar am vazut intregral Seinfeld si acum dupa a doua vizionare a Friends pana la sfarsit (asta vara erau in vacanta Grey’s anatomy, Gossip girl, How I met your mother), intentionez sa reiau astea reincepute in toamna. Am pe lista de vizionat The office & Mad men si la categoria „ani pierduti care nu mi-i mai da nimeni inapoi” Lost.
    Abia astept sa ma pun la Grey’s… din vara de la season final nu stiu ce s-a mai intamplat ca nu am vrut sa aud :)).

Lasă un răspuns

