6 comentarii

de halloween

Anul asta am avut mai putini colindatori cu „bus eller godis” un fel de „ne dati dulciuri sau va speriem”🙂. Silvia a fost numai prin vecini, a primit cat sa-i ajunga in seara asta.🙂

Iar eu…eu am cumparat un bostan, l-am pus in fata casei intr-un cos ornat cu paie portocalii si am pus o figura de lut cu o lumanare inauntru ca sa fie si „cineva” fioros in fata casei.🙂 Apoi am facut niste paianjeni, cu ochi colorati si…dulci. Iata-i:

6 comments on “de halloween

  1. Superb!
    Cât îmi place povestea asta!
    Un joc paralel cu viața mult prea obișnuită!
    p.s. mi-ar fi plăcut să-ți văd fetele colindând!

  2. Uau…arunca un paianjan si catre Timisoara…arata tare delicios!🙂

  3. Multumesc la Dumnezeu ca la noi macar paiele nu sint portocalii, ca as face cu nervii :))

Lasă un răspuns

