4 comentarii

noi si ele

Noi am fost la o petrecere aseara.
Ele au stat cuminti acasa, nu au dorit sa ne insoteasca.
Noi am avut fun, am mancat, am baut, am cunoscut oameni noi si interesanti, am cantat karaoke(am ajuns in finala unde am pierdut :)) si apoi am dansat.
Ele s-au uitat la un film inchiriat, le-a placut. Silvia cred ca are o atentie distributiva foarte buna pentru ca de obicei se plictiseste la filme si in timp ce mai trage cu ochiul face si altceva. Aseara ne-a intampinat cu doua sosete albe trase pe maini, transformate in iepure si caine(cu urechi, ochi, gura si dinti de iepure facute din hartie, colorate, decupate si lipite cu scotch).
Noi am ras la petrecere, am verificat telefonul de cateva ori pe ora si am stat 4 ore bune fara sa fim deranjati. Avem fete mari, nu imi mai fac probleme.
Ele au avut fun, fiecare in felul ei. Cand am intrat pe usa tocmai se pregateau sa ne sune ca sa ne intrebe cand venim :). Silvia ne-a intampinat cu Pricken(Bulinutza) si Fläcken(Patatul) care ne intrebau pe rand cu o voce pitigaiata: „Hej, jag heter Pricken! Vad heter du?” :)) (Buna, sunt Bulinutza, pe tine cum te cheama?).

O duminica frumoasa!

PS Deseara Silvia merge la „bus eller godis!”, imbracata in diavolitza :). Sper sa vina cu recolta bogata de godis, avem si noi pregatite pentru copii.

4 comments on “noi si ele

  1. e bine, deci, cu copii mari:D

  2. aha, good to know. problema e ca … o, Doamne, cat mai avem de asteptat …! 🙂

Lasă un răspuns

