10 comentarii

cica libera

Da, e a doua zi de vineri consecutiva cand sunt libera, e tare bine. DAR chiar libera nu sunt…haine de spalat, mancare de facut, varza de pus la murat. Astea cele mari…caci ar mai fi de strans prin casa, de dat cu aspiratorul, de sters praful…dar le las pe maine, le facem in familie caci asa ii sta bine unei familii nu?😉

Plus liste de cumparaturi pentru we urmator cand avem doi sarbatoriti in familie asa unul dupa altul, ca sa nu ne iesim din mana :)). Plus ca ploua asa ca in zilele acelea in care iti vine sa stai tolanit pe canapea si sa asculti muzica, muzica buna…Imi facusem planuri sa ies si in curte putin si sa greblez frunzele alunului care e chel acum, sa duc masa si scaunele de pe terasa in garaj, sa tai vrejii de dalii ofilite si sa scot bulbii din pamant, sa-i pun la adapost de iarna, sa tai trandafirii ofiliti(inca mai sunt si flori pe ei)…dar ploaia mi-a rezolvat partea asta de treaba LOL!

Si da. Azi e si ziua de zumba, am sa vin sa va spun cum a fost.

10 comments on “cica libera

  1. Libertatea are un pret, eu asa stiu😉 Spor la treaba si weekend placut!

  2. Pui varza?🙂
    Spor la treaba, dar poate iti gasesti timp si pentru partea cu muzica, meriti!🙂

    • Daaaa, am pus si anul trecut, prima data si a iesit dementiala.
      Mersi, sa stii ca am lenevit…am avut timp si de muzica. Si de altele…pe langa🙂.

  3. Bravo, spor la treaba! Super cum va gospodariti! Asa sta bine unei familii adevarate! Pupici!

  4. Aaaaa si partea cu ccc cumparaturile pentru cei doi sarbatoriti suna tare bine!!!😀 Pana si aici ne potrivim🙂

  5. Pun si suedezii muraturi? Chiar la asta ne gandeam ieri, in ce tari se pun muraturile, la rusi, polonezi si turci e sigur, dar in nord?

    • Sigur ca pun muraturi🙂. Dar sunt dulci, mie nu-mi plac. Decat un fel de castraveti pusi in saramura…sau mai nou am gasit si un fel pusi cu otet fara zahar. Altfel mananca sfecla ca si muratura, castraveti si ardei. Multe muraturi sunt insa venite din Turcia si din Polonia, cum spui🙂. Sunt multi turci si polonezi aici si magazinele s-au adaptat. Compot de visine am gasit de la polonezi de ex.🙂.

      Varza murata insa ei pun un fel taiata, ii spun chiar asa, varza acra🙂. Insa la sarmale(caci fac si ei sarmale) folosesc numai varza dulce. Asa la butoi cum punem noi, ei nu pun.🙂

Lasă un răspuns

