6 comentarii

prin buzunare

Cei mari isi golesc buzunarele singuri🙂. Cea mica insa, astepta ca mama sa faca asta…Azi am pus doua geci de ale Silviei la spalat. Una era cu buzunarele goale, nu stiu cum…poate chiar le-a golit ea. A doua insa avea asa: 7 coroane in monede🙂, un bilet de autobus, doua pietre, o castana si doua conuri de brad.

Ai vostri ce aduna in buzunare?

6 comments on “prin buzunare

  1. monede de 1 si 2 centi,uneori si cate un euro, castane, piepten de la papusi, clame si multe, mulllllteeeeeeeeeeee pietre.
    eu gasesc toate astea in buzunarele de la geci SI in buzunarele laterale de la pantaloni😀

  2. Si lui Copilu’ tot eu ii golesc buzunarele, desi e mare … Nimic interesant, ambalaje de diverse chestii pe care le rontaie, ca a invatat sa nu le arunce pe jos🙂 Biletelele de dragoste, nr de telefon, etc probabil sunt pe SMS, pe mess sau cine stie unde🙂

  3. al meu inca nu isi foloseste buzunarele. In schimb am descoperit o pereche veche de blugi de-ai mei si in buzunare am gasit o lista de cumparaturi si probabil si restul de bani de la sedinta de shopping. asa ca maine pot bea o bere-doua.

Lasă un răspuns

