10 comentarii

in loc de melodia de sambata

De cand ma stiu am locuit in orase mici, atat de mici ca erau mai mereu ocolite de turnee, spectacole…uneori veneau teatre de la Cluj sau Baia Mare si tineau spectacole, unori mergeam, cand ma tenta spectacolul. Dar concerte din acelea faimoase si frumoase, la care sa visezi ani inainte si ani dupa, desigur ca nu pot avea loc decat in capitale de tari si eventual orase mari. Cred ca ma consolasem ca nu voi ajunge la asa un concert, imi era groaza de aglomeratii, inghesuieli, oameni care se imping…Nu ma gandeam vreodata sa merg la vreun concert, pana cum cand a dat microbul in mine🙂.

Aici vara se tin multe concerte, avand in vedere ca e zona turistica cea mai apreciata a Suediei, vin multi cantareti si tin concerte. Uneori chiar toamna si primavara caci si gotlandezii merg la asa ceva. Asta primavara de ex. a fost in concert gotlandeza Theresa Andersson, foarte cunoscuta in New Orleans unde si traieste. Ei bine, am aflat dupa concert ca a fost aici…

Cel la care visez de ani de zile sa merg sa il vad si ascult live e…Sting! Sper sa ajung la un moment dat, daca isi va face „drum” prin Suedia…Stiu, a fost in Bucuresti dar a fost ceva pentru care nu am putut merge, nu mai stiu ce…e posibil ca au fost si banii, nu mai tin minte. Cred ca a fost si in Stockholm de curand dar cum spuneam…nu visam atunci la concerte…

Mai nou am inceput sa studiez concertele vestitilor care vin la Stockholm si i-as dori sa ajung la un concert Robbie Williams. Sau Mark Knopfler…sau stiu eu? In primavara vine Roger Waters cu faimosul The Wall dar stau in cumpana…Daca apare ceva „mai bun”?😉

Pana atunci visez sa o vad pe Melissa Horn poate chiar pe Gotland, intr-un concert micutz.

Da, mi-ar placea si opera sau concerte simfonice…cercetez si din astea, sper ca in primavara sa „iasa” ceva, imi doresc tare mult.

Va las mai jos sa va delectati, mie mi se umplu ochii de lacrimi cand aud o sala intreaga cantand in locul artistilor…ii invidiez pe cei din sala…as fi vrut sa fiu si eu acolo…

Voi pe cine ati vazut/ati vrea sa vedeti in concert? Sa ma inspir…;).

10 comments on “in loc de melodia de sambata

  1. deic ai retinut-o pe mariza, da?🙂 dintre cei vazuti si ascultati de mine in ultima vreme as repeta oricand experienta The Shin – niste georgieni cu un sound absolut BESTIAL!
    http://www.youtube.com/watch?v=AGHR7tNpBok – suna infinit mai bine live!

  2. Eu abia astept sa vina Bon Jovi, visez la concertul asta de ani de zile. In rest nu imi doresc in mod deosebit sa merg la vreun concert, mi-ar fi placut cu siguranta un concert Queen, dar asta clar e imposibil.

  3. Ok, cum eu mi-am indeplinit visul de a-l vedea pe Jon live (de 3 ori ;)) si cum l-am vazut si pe Sting cand re-incepuse turneele cu Police, trebuie sa iti indeplinesti si tu visul…si daca nu vine mr. Sting in Suedia hai tu in america cand e pe aici ;)…si hai ca trebuie sa il pui si tu pe Jon pe lista ta, nu se poate sa nu placa la tine asa un pic😉

    • Inca studiem la ce concert sa mergem dar cred ca nu iese nimic…Robbie Williams e in Amsterdam(Copenhaga e sold out deja) si mai aproape nu vine. Roger Waters parca nu ma atrage asa tare, plus ca nu pot merge copiii decat peste 15 ani. Sting a fost in 3 septembrie, acum…eu aveam scoala, caci am stiut ca vine si am murit de ciuda ca nu putem merge…Bon Jovi poate…nu stiu daca m-as duce. Poate daca ar veni muntele la Mahomed🙂. Adica sa fie aici aproape undeva.
      Asa ca propunerea ta cu mersul in SUA poate se adevereste, concomitent cu un concert al lui Sting, e singurul la care imi doresc cel mai tare sa ajung…

      Tzuk.

  4. …daca tot ai intrebat…
    Noi suntem mari, mari consumatori de muzica buna.De cativa ani incoace, ne vedem unele vise din tinerete, indeplinite. In anii ’80 cu greu procuram un vinil sau o poza cu EI, acum renuntam chiar si la un concediu (vorbesc de bani) pt a merge sa-i vedem. Andrada a crescut cu aceeiasi muzica si am dus-o cu noi la toate concertele. In urma cu 2 sapt am vazut la Budapesta un chitarist foarte,foarte talentat -Joe Bonamassa-excelent! De prin sept avem luate bilete, pt aprilie 2011 la Zagreb – Roger Waters; pt noi Waters este un geniu, este maxim ce putem sa vedem si sa auzim. L-am mai vazut in 2007, la Budapesta, a fost…mirific!
    Iar cel mai valoros tablou din casa noastra este acesta:

    …asa ca …daca tot ai intrebat…

    • Wow Mirela, sunteti de admirat! Tabloul vostru m-a dat pe spate, asta da „palmares”!
      Eu recunosc ccc ca nu as da la o parte un concediu(nu ma refer la cele de stat cu burta la soare, ci la cele de genul nostru, cu vizitat orase si locuri) pentru un concert.
      Uite noi am putea sa mergem la Roger Waters si Pink Floyd a fost normal si tineretea noastra…dar nu stiu de ce am retineri. Ah da, stiu…e permis accesul numai copiilor peste 15 ani…nu avem ce face cu fetele…in plus e in mai concertul cand eu am scoala inca…Trebuie sa ma maturizez si eu, sa termin scolile adica :)) si apoi vor veni si ele concertele la rand…
      Oricum m-ai dat gata cu tabloul, recunosc inca o data. Te pup.

  5. Nu prea merg la concerte probabil dintr-o fobie. Dar am fost la cel mai frumos concert la care puteam merge vreodata : Luciano Pavarotti (cind a fost la Bucuresti in fata Casei Poporului). Nu cred ca va mai exista vreun concert in timpul vietii mele care sa-l egaleze.

Lasă un răspuns

