22 comentarii

14 lumanari…

…au fost aprinse ieri la petrecere, pe tortul tau. Le-ai suflat pe toate dintr-una si sunt sigura ca dorinta arzatoare pe care ti-ai pus-o se va implini.

Imi amintesc ce petreceri aveai cu colegii pe vremea cand implineai 7, 8 sau 9 ani…cum va bateati cu baloanele pline de confetti care ajungeau invariabil imprastiate in tot apartamentul. Si cum o data, pentru ca locul era prea stramt am iesit cu totii afara si v-ati batut cu frunze uscate…De atunci au trecut aproape inca pe atatia ani, petrecerile au devenit mai linistite. Acum stati la masa, cantati, povestiti toate si uneori nimeni nu asculta :)). Tu insuti contribui deja la organizarea petrecerii, esti foarte priceputa. Nu pot decat sa fiu mandra de tine, sa iti doresc ca toate visele sa ti se implineasca, sa ramai mereu fata zambitoare si vesela de azi si de ieri, optimista si increzatoare. La multi ani draga noastra! Din toata inima!

Această prezentare necesită JavaScript.

22 comments on “14 lumanari…

  1. La multi, frumosi si fericiti ani!

  2. La multi ani! Diana, sa ti se implineasca toate dorintele !

  3. La multi ani fericiti, Diana!
    Wow, cresc fetitele noastre… sa va lumineze fiecare zi, Mihaela! :-*

  4. La multi ani!
    Ai o fata asa de frumoasa! sa va aduca multe bucurii in suflet!

  5. Felicitari, mamico, iar Dianei ii doresc tot binele din lume! La multi ani fericiti!

  6. wowow. ce domnisoara superba ai. sa va traiasca si sa va bucurati mereu de ea.
    La multi ani cu sanatate si bucurii infinite!

  7. La multi ani , Diana!
    Sa iti fie viata plina de impliniri , visele sa iti devina realitate , sa fi fericita si sa ai parte numai de bucurii!

  8. La multi, multi ani plini de fericire si bucurii !
    14 ani este ce-a mai frumoasa virsta, imi amintesc si eu cu nostalgie de ea….
    Desi eram cam trist pe vremea aia deoarece toate colegele mele se maritasera unele aveau deja copii doar eu ramasesem holtei 😦

  9. La multi ani, Diana! Cu multe bucurii si impliniri!

    Mamico, ce frumos ai scris! 🙂

  10. Mi-au dat lacrimile! Ai fete mari, frumoase si destepte de care esti si trebuie sa fii foarte mandra!
    La multi ani, Diana! Sa cresti frumos si sa-ti bucuri parintii numai cu impliniri si realizari! Esti frumoasa si talentata si sa-ti ajute Dumnezeu sa ai o viata lina si implinita! Multi pupici!

  11. La multi ani! Cu realizari, fericire, noroc si sanatate!

  12. Multumim din suflet pentru urari, Diana va multumeste si ea, le-a citit pe toate. Imbratisari calde pentru toti…

  13. La multi ani la nepoata-mea aia mare si frumoasa!!!!!!!!!! :)…nu o sa uit niciodata cand am vazut-o prima data ce frumoasa era :)…si apoi cand am avut grija de ea prima data, avea vre-o luna-doua de imi era frica sa nu o rup cand o luam in bratze de ce micuta era…si cand mergeam cu ea pe strada in Zalau si lumea ne oprea sa o admire de cat de frumoasa e :)…si au trecut 14 ani si acuma e mare si MAI FRUMOASA :)…multi ani inainte si sa sarbatorim cu mare chef la majorat in curand 😉
    Va pup cu dor si drag 🙂

    • :)) Imi amintesc si eu cand ati stat tu si Moni cu bebe Diana :)).
      Multzam fain, de majorat sper ca sarba(u)torim impreuna, sa depanam amintiri…:)).

      Pupam si noi la tine, cu mai mult dor si mai mult drag!

  14. Wow, Miha, 14 ani! Si ce frumoasa eeeeee!

    La Multi Diana, iti doresc ce-i doresc si fetei mele: toata fericirea si bucuriile din lume!

  15. La multi ani, Diana! O viata frumoasa ca ea si toate cele bune ii doresc!

  16. La multi ani Dianei! Sa i se implineasca dorinta de care zici :).
    Si cel mai important – sa fie fericita.

  17. Multumim mult de tot, tuturor!

  18. La multi ani, Diana!
    Sa ai parte de o viata frumoaaaaaaaasssssssssaaaaaaaaa!!!

  19. Cu intirziere, La multi ani si din partea mea!

Lasă un răspuns

