19 comentarii

e iarnaaaaa!

Da, cum va spuneam a venit asa, noaptea…azi dimineata cand ne-am trezit era totul alb. Azi a nins toata ziua si s-a asternut un strat gros de zapada, parca e in povesti. Desi iarna trecuta a cam pus capac tuturor iernilor pe care le-am cunoscut pana acum, imi place ca e iar alb si luminos. Chiar daca mai devreme decat de obicei. Ne bucuram de ea, speram sa o avem si de Craciun, dar speram in acelasi timp sa nu tina pana la primavara :)).
Copiii si motanul s-au bucurat de zapada, fiecare in felul lui. Pentru ca nu am avut cand sa fac fotografii, preiau de la Diana cateva si una de pe webcam-ul din oras. Cu drag, pentru voi. Enjoy!

Această prezentare necesită JavaScript.

19 comments on “e iarnaaaaa!

  1. Chiar vroiam să spun că aceste imagini parcă nu sunt din România, atât de frumoase sunt. Dar m-am uitat la „about” şi bine am făcut că altfel o dădeam cu bâta în baltă. Chiar nu sunt din România!
    Foarte frumosă iarna în Suedia. Noi încă nu ne bucurăm de prezenţa ei.
    Mă bucur că ţi-am descoperit blogul🙂

  2. Hehehe, aici e iarna de ceva vreme! Mai precis de pe 22 octombrie cand a nins prima data! Ieri a fost viscol in toata regula si azi stratul de zapada a crescut simtitor! Super pozele! Pupici!

  3. Whoa! Ne-ati luat anul asta!!

  4. Cat de frumos poate sa fie!!! Ce te invidiez!!!🙂

  5. Ce zapada frumoasa! Morgan pare incantat: Morgan, motanul zapezilor!!

  6. Siiii la noiiii!
    Azi dimineata, ne-am trezit cu un strat generos de zapada!

  7. Super pozele lui Di!!! :)…si iarna voastra e super ca o vad numai in poze si ma bucur ca e a VOASTRA si nu a MEA lol…
    Pupici la artista Diana si la restul familiei, stay warm🙂

  8. Wow ce mare si blanos e Morgan🙂.
    Super la voi!

  9. Hihihi, mă uitam miercuri seară la prognoza meteo (aici ningea de rupea pământul) și mă gândeam „hmmm, la Salmi pe insulă nu arată fulgi și nici grade cu minus, o invidiez” :))) Am venit acasă de câteva minute și am „tras pe nas” deja aer de -10 grade. Dacă nu aud în curând că e urât și mizerie și frig la București, mi-e teamă să nu mă răzgândesc :))) Pupeeez!!! F drăguț motanul🙂

  10. […] trecut era asa. Acum se pare ca si inceputul lunii decembrie va fi tot cu temperaturi pozitive, fara urma de inghet […]

Lasă un răspuns

