10 comentarii

pentru targul de Craciun

Diana s-a intrecut pe sine, a facut ea totul singura incepand de joi…adica knäck, ischoklad si lussekatter pe care le vedeti mai jos gata ambalate pentru targul de maine. Eu am ajutat-o la ambalat numai.
Sunt foarte gustoase, e prima data cand facem asa ceva, iar acum ca am prins gust, vom face si pentru noi…daca cumva maine nu mai apucam sa cumparam din produsele noastre🙂. Nu-i asa ca e ciudat? Sa mergi si sa cumperi produsele facute de tine? :)) Am facut-o si in alti ani, repetam si maine…

Knäck sunt caramele facute acasa, ischoklad e ciocolata de casa, dar facuta din ciocolata, nu ca si in Ro iar lussekatter sunt niste „bullar” sau prajiturele din aluat cu sofran si stafide. Mie nu imi placea gustul de sofran, dar am gustat din astea facute de Diana si chiar sunt gustoase. Nu va spun cat costa sofranul, va spun doar ca e atat de scump incat un pliculet de jumate de gram il gasesti numai la casa, nu exista pe rafturi…

Maine sa le tineti pumnii copiilor, sa vinda bine si sa aiba banii necesari pentru excursia pe care o planifica(nu e singura actiune, vor mai fi si de Paste si cu alte ocazii…).

10 comments on “pentru targul de Craciun

  1. Bafta maxima la vandut!
    Nu o rogi pe Diana sa iti spuna reteta de ciocolata de casa?🙂
    Si felicitari domnisoarei…pentru asemenea bunataturi!

    • Uite reteta Ano:

      Ciocolata cu lapte:

      200 g ciocolata cu lapte
      100 g unt de cocos(asta nu stiu daca se gasteste in Ro, dar cine stie…).

      Ciocolata amaruie

      200 g ciocolata amaruie
      100 g unt de cocos

      Ciocolata cu aroma de menta::

      200g ciocolata amaruie
      100 g unt de cocos
      2 – 4 picaturi ulei de menta(cred ca merge si esenta)

      Rupe ciocolata in bucati si topeste-o pe baie de aburi sau in cuptorul cu microunde. Adauga untul de cocos in bucatele mici si pune-l pe foc mic pana se topeste. Amesteca pana devine un amestec omogen. Adauga apoi uleiul de menta daca doresti ca ciocolata sa aiba gust de menta.

      Toarna ciocolata topita in forme(sunt niste forme mici de tot din staniol la noi, speciale pentru ciocolata asta, poate poti sa gasesti si in Ro ceva asemanator). Lasa-le sa se raceasca si intareasca, apoi pune-le in pungi de nailon. Se pastreaza la frigider.

      * * * * *

      Aromeaza ciocolata

      Incearca sa adaugi urmatoarele arome:

      – coaja rasa de la o portocala
      sau
      – 1 lingura ness

      Poti sa le ornezi cu nuca sau migdale macinate.

  2. Vai de mine ce am salivat! Cat de harnica e Diana si talentata intr-ale bucataritului! Mi-aduc aminte cum eram si eu de varsta ei, la fel de entuziasmata! Inseamna ca o va tine si cand va fi mare! Garantat!🙂 Pup harnicuta si va tin pumnii sa vinda bine copiii maine!

    • :)) Sper si eu sa o tina, daca nu sa isi gaseasaca un suedez bun in bucatarie :)).
      Multumim, au avut vanzarea cea mai buna de pana acum. Suntem tare mandri de ei!

  3. Bravo Dia si mult succes la vanzare.Va pup pe toti!

  4. Si eu vreau sa cumpar :)… ca arata delicios tare, si cred ca mi-as potolii pofta cu 6-7 pungute.🙂

  5. Mmmmm, arată delicios! Hihihi, mi-am adus aminte de prima mea încercare culinară, aveam 11 ani și am făcut cu bunica alături (m-a lăsat să îmi fac de cap) ceva ce ar fi trebuit să arate a fursecuri. Doar că din entuziasm am pus zahăr pudră în loc d efăină. Vreo jumătate de kg! Și nu înțelegeam de ce nu se leagă aluatul :))) Au ieșit niște pietricele beton, extrem de dulci, dar pe care bietul tata le-a mâncat și mi-a și spus că sunt delicioase :))) Felicitări Dianei! Data viitoare o să fac o comandă din timp🙂 Pupez!

Lasă un răspuns

