7 comentarii

targul de Craciun

Ieri nu am mai apucat sa scriu…ne-am grabit sa ajungem la targ, am avut bilete la noul film de desene animate Sammys äventyr si apoi am ajuns acasa si am impodobit casa. E prima data cand fac asta deodata cu suedezii, in prima duminica de Advent. Am schimbat perdelele, am pus lumanari electrice de advent si stele luminate in geamuri, pernele de Craciun pe canapea, lumanari, fete de mese, am facut un ornament frumos pe masa din bucatarie…etc. Cum nu am luat aparatul foto cu mine, stiam ca nu va functiona bine pe frig si la lumina scazuta, plus ca ningea de zor la momentul plecarii de acasa…va arat niste fotografii facute de cineva cu un aparat bun, poze tare frumoase care reflecta foarte bine atmosfera targului. Copiii au vandut foarte bine, a fost cea mai buna vanzare de cand ne ocupam cu asta…multumim de pumnii tinuti😉.

Intrati aici!

7 comments on “targul de Craciun

  1. Foarte frumoase poze si foarte harnica ai fost..Ti-ai gatit casa de sarbatoare.Vrem poze:)

  2. Ma bucur ca au avut succes copiii🙂 Foarte frumos! Multam pentru linkul cu fotografii, simtim si noi un pic din atmosfera voastra. Cred ca anul viitor imprumutam si noi Adventul, e o perioada frumoasa care ne apropie mai mult de spiritul Craciunului.

  3. Felicitari pentru rezultate asa bune, fotografiile mi-au placut foarte mult, am simtit spirit de sarbatoare.

  4. Foarte faine pozele….te simti ca in evul mediu prin oras🙂
    Mi-a placut taraba cu sculuri de tricotaje….as fi intepenit vreo jumatate de zi in fata ei😉

    • Multumesc Ano! Pai orasul e din evul mediu🙂. Chiar asa te si simti, e tare frumos…
      Sculurile spui? Eu m-am oprit la un stand, dar inca am acasa sculuri netricotate, deh…cand sa mai am timp si de asta? DAR a inceput Diana sa tricoteze, recent si-a terminat un sal asa frumos! E o fata tare priceputa.😉

Lasă un răspuns

