16 comentarii

vine Mosul?

Ne-am pregatit ghetutele, scrisorile sunt demult luate de pe pervazul ferestrei, il asteptam. Vine oare Mos Nicolae la noi? 😉

Voi cum il asteptati?

16 comments on “vine Mosul?

  1. In seara asta vine???

  2. Da, in seara asta vine. Ati fost cuminti? 😉

  3. Ioi,noroc cu blogurile,ca iar uitam.Da..cineva sper ca a fost cuminte:))

  4. Florina, nu-i greu de tinut minte…si in calendarul suedez maine a Nikolaus/Nikolas namnsdag…Mosul vine in seara de dinainte :).

  5. Glumesti, cum sa nu vina la asemnea fete cuminti, talentate si harnicute? Abia astept sa vad cu ce vine! 🙂
    La mine cred ca vine cu o nuielusa, ca eu nu am fost prea cuminte anul asta! 😀 Hehe… stii tu la ce ma refer… Pupici multi! Si un Mos cocarjat de atatea cadouri! Ca le meritati!

    • :)) Mosul asta e mai sarac el asa, stii si tu! Nu aduce multe, dulciuri si cate un obiect din dorintele fetelor…Dar vine cu siguranta, asta conteaza!.
      Neeee, ai fost mai mult decat cuminte, stiu eu ce spun! va trece si la tine, cu siguranta. Pupici si voua si un mos cu surprize frumoase.

  6. cu multa nerabdare, asa il asteptam.
    iar eu abia astept ziua in care si fetele mele sa faca prajituri, asa cum te bucuri tu de delicatese de la ale tale.

  7. Pe la noi o trecut deja , deci vine… 😀 Noi suntem dovada vie..hehehehehe… 😀

  8. Să vă aducă Moșul saci plini de bucurii, jucării pentru fetițe și voie bună tuturor!!

    • Multumim Gina, jucarii nu prea isi mai doresc fetele, cel putin nu din cele clasice :). Dar e OK, dorintele le sunt implinite oricum, multumim de urari! La fel si tie.

  9. Si noi il asteptam cu nerabdare!!!!

  10. Si la noi a venit, dar copiii dorm, si n-au vazut inca. E primul an in care a pus si nuieluse in ghete… si o urecheala scrisa pentru Andrei, cu amenintari serioase ca nu mai vine.

    trebuie sa pun ceasul sa sune mai devreme, sa aiba timp sa studieze pana pleaca la scoala.

    • 🙂 La noi amandoi mosii vin seara, sa aiba copiii timp sa se bucure de daruri…asa suntem obisnuiti de copii, asa continuam si noi. Nu iti dai seama cate tertipuri avem de facut ca sa lasam cadourile….acum a fost simplu, am urcat eu la etaj(fiecare am pus cate o pereche de cizme in camera lui) cu plasa si i timp ce tati era jos cu Silvia sa nu urce sa verifice(facuse deja de cateva ori verificarea) eu am lasat cadourile. De Craciun plecam de acasa si dupa ce ne-am urcat in masina, ori eu ori Ovi „ne-am uitat” ceva acasa :).

      Nu stiu ce sa zic de nuielusa, la noi cat eram in Ro era perfect simbolica, nu insemna nimic, decat un ornament frumos. Aici nu avem nuiele, dar nici copii care sa merite, dupa parerea noastra bineinteles ;).

Lasă un răspuns

