6 comentarii

destinatii necunoscute

Asa se numeste un articol interesant de unde puteti afla si despre…Visby. Si trebuie sa recunoasteti, asa cum recunosc si eu🙂 ca pana sa ajung eu sa locuiesc aici, nu ati auzit de locurile astea…Toate cele 20 de destinatii din articol sunt patrimonii UNESCO, locuri de care nu am auzit sau daca am auzit(putine de altfel) atunci nu am ajuns sa le vad…Enjoy!

6 comments on “destinatii necunoscute

  1. Evident ca pana la tine nu auzisem de Visby, dar mi-ai trezit intereseul prin blog cu mult inainte de articolul asta🙂.
    De pe lista mi-ar placea foarte tare sa vad Bisericile Baroce din Filipine, cartierul istoric din Sacramento, peisajul cultural din Austria si fiordul inghetat din Groenlanda. Nu ca alealalte nu ar fi de vazut, dar astea sunt in top.

    • Ce frumoasa lista de calatorii Oana! Bisericile din Filipine si fiordul din Groenlanda ma tenteaza si pe mine, plus insula senegaleza si rezervatia din Madagascar.😉

  2. Salmi,
    Bună dimineața!
    Să-mi scuzo insistența- ”admiratorul ”meu nordic mi=a mai trimis un comentariu- o fi fost supărat de poezioară?

    Näin blogin välityksellä on hieno tutustua muiden maiden kulttuuriin ja ihmisiin. Tule sinäkin katsomaan Teuvon kuvat blogi ja kerro myös kaikille sinun kavereillesi miksi kannattaa käydä katsomassa Teuvon kuvat blogi. Samalla saadaan teidän maanne lippu nousemaan korkeammalle minun blogissa. Jouluterveisin Teuvo Vehkalahti Finland

    Mulțumesc mult!!!

    • Gina, cum spuneam, eu nu stiu finlandeza, numai suedeza.
      Dar cu google translate poti aproximativ intelege ce a vrut sa spuna. Uite mai jos traducerea ce am primit-o eu de la google translate:

      „Acest blog este o mare de acces prin intermediul culturii din alte ţări şi de oameni. Vino vedea imaginile blog Teuvo şi spune tuturor prietenilor tai de ce ar trebui sa vizitati poze Teuvo blog. În acelaşi timp, oferă steagul ţării dumneavoastră să crească mai mari în blog-ul meu. Salutări de Crăciun Teuvo Vehkalahti Finlanda.”

  3. Aha, adică să-l trec în lista de bloguri..ar fi onorabil pentru noi, așadar!!
    Mulțumesc frumos, Salmi!
    p.s. o mie de scuze!! și tot atâtea mulțumiri!

Lasă un răspuns

