2 comentarii

melodia de sambata-IDOL

Aseara, la concurenta cu banchetul premiilor Nobel, a fost finala IDOL suedeza. Am inceput a ne uita la banchet, apoi la IDOL si in pauza am avut norocul sa prindem „cuvantarile” a 4 dintre castigatorii Nobel din acest an, singurii care au luat cuvantul. Mario Vargas Llosa mi-a placut tare mult.

La Idol a castigat Jay Smith, pentru mine era chiar egal cine castiga, amandoi mi-au placut la fel de mult. El cu o voce ragusita de rocker dar care poate canta orice, ea o tipa care a iesit din Idol dar in aceeasi saptamana cea ramasa(cea cu care a concurat ea) a renuntat la Idol si ei i s-a dat a doua sansa…El Jay, ea Minnah. Ii puteti „compara” mai jos, daca exista termenul acesta pentru ei, cu doua voci atat de diferite…

2 comments on “melodia de sambata-IDOL

  1. Uite un filmulet pe care am vrut de mult sa il share cu tine si tot am uitat🙂

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000521570151#!/video/video.php?v=441549679325&comments

    Sper sa mearga caci nu stiu um latfel sa dau de linkul original sa il pun , c doar asa prin facebook.
    Hugs,
    Vio

Lasă un răspuns

