7 comentarii

mosul si Lucia la job

Ieri am cumparat un cadou de pana la 30 de coroane. Asa s-a stabilit joi la job. Fiecare a facut asta. Azi dimineata un sac negru astepta in fata usii de la camera de fika(unde ne bem cafeaua in pauze) si fiecare a depus pachetul pretios in el. Apoi ne-am vazut fiecare de treaba…adica nu chiar fiecare, cateva colege au fost implicate in aranjarea mesei, decorarea ei, turnarea glögg-ului(nealcoolic) in cani, aranjarea stafidelor si migdalelor in boluri pentru servirea lor cu glögg, pregatirea sandwichurilor cu sunca de Craciun, ce mai…festin adevarat! La ora 9 ne-am strans cu totii, dar absolut totii in camera de fika si festinul a inceput. Fosta noastra sefa a fost prezenta si ea, motiv pentru care a primit cadoul pregatit cu drag din partea colegilor. Cadou daruit de Lucia, ca azi a fost ziua ei🙂. Apoi a venit…Mosul! Dada, el vine si la oamenii mari, mai ales daca au fost cuminti, asa cum s-a dovedit azi. Toti am fost cuminti, am muncit cu drag si spor se pare, caci Mosul a avut cate un cadou pentru fiecare. Cutii de ciocolati, dulciuri, suporturi ceramice pentru lumanari, servete de bucatarie, timere pentru fiert oua…multe multe cadouri frumoase. Am cantat cantece specifice momentului, Lucia e o sarbatoare apreciata de suedezi cu mic si mare. Ce mai, o zi foarte placuta in ciuda faptului ca a fost una din cele mai aglomerate zile, cum sunt de obicei zilele de luni.
Poze poate mai tarziu, daca le voi primi si eu de la colega cu aparatul.

Si ca sa nu las asa neobservata ziua de azi, cantecul care se canta peste tot, atunci cand coloana care o are in frunte pe Sankta Lucia isi face aparitia:

7 comments on “mosul si Lucia la job

  1. Ce-mi place!!
    Chiar dacă a fost obositor, cred te-ai distrat , Salmi!
    Mă bucur pentru toate câte povestești!!
    p.s. poate îți faci timp să treci pe la LIa, la blog !!

    • Da, e si munca si distractie, toate la randul lor!
      Am fost deja pe la Lia, inainte sa scriu postul🙂. Mersi oricum, poate nu vedeam ca a postat…

  2. Ce frumos!Te invidiez, in sensul bun al cuvantului, ca ai reusit sa iei pulsul suedez al sarbatorilor printre localnici! Si abia astept pozele! Multi pupici

    • Oh, e prima data cand iau si eu parte la sarbatoarea asta la job, ei fac in fiecare an asta cu schimbul de cadouri dar eu de Sarbatori aveam vacanta de la scoala si nu lucram atunci…chiar ca e fain…Sper sa am si poze…Pupici si tie!

  3. Ce drăguț! Eu am simțit azi frumusețea de Santa Lucia pentru că am fost invitată la serbarea cu cântece a fetiței mai mari (Clara, 7 ani) a prietenei mele Adriana. Adorabili copilașii! Abia aștept să sărbătoresc și eu cu colegii🙂 Pupez!!!

  4. Ce frumos!!!
    Noi facem Secret Santa si fiecare cum are cadoul pentru persoana destinata il pune sub brad. Deja avem cativa norocosi care si-au gasit cadourile si mai rezista (de nevoie) o saptamana cu curiozitatile🙂.
    Eu le-am pregatit colegilor cateva surprize pentru ziua cu Secret Santa, sper sa le placa. si sa reactioneze pozitiv😀.

Lasă un răspuns

