7 comentarii

Craciun suedez

Muzica de Craciun suedez, de dans in jurul bradului in seara de Ajun-asta e obiceiul aici.
Si alte melodii frumoase de Craciun, in suedeza.

7 comments on “Craciun suedez

  1. Superbe melodii, Sa ai un Craciun fericit, fericit Salmi, sa fiti sanatosi si cu sufletele pline de bucurie si dragoste !

    Si eu astept pe Mosu’..i-am scris ca vreau un corn de ren..pentru manere de cutit🙂 si o blana de ren pentru pus pe perete s-au pentru dormit pe ea in iernile reci :)) acu astept sa vad cit de cuminte am fost.

    • Ninu, sper ca mosul sa iti aduca ce doresti…eu in afara de carne congelata de ren nu am vazut pe la noi, renii sunt in nord, acolo unde e si Mosul🙂.

      Multumesc de urari, ti le intorc inmiit, sa ai Sarbatori Fericite si un An Nou cu sanatate!

  2. Superb!
    Eu am început cu un Crăciun vienez!
    p.s. Mai este un picuț până la Crăciunul Crăciun!!

  3. Frumos! ma apuc sa adun pt ZC muzica si praji pentru Craciun din alte tari. o sa vin si la tine:-)))

    sa stii ca nu am uitat de leapsa aia lunga da’ tre sa intre astea in vacanta ca momentan stam din tema-n tema:D

Lasă un răspuns

