9 comentarii

CE handbal feminin 2010, Romania-Suedia

Nu stiu cati pasionati de handbal citesc aici. Poate multi nu ati vazut, sau dimpotriva ati vazut meciul. Noi l-am savurat in direct, urmarind cu sufletul la gura evolutia romancelor si bucurandu-ne la fiecare punct inscris. Silvia era singura care tinea cu suedezele si ne intreba foarte nedumerita, in romana bineinteles ca „voi de ce tineti cu Romania?”🙂

Daca ati vazut, stiti despre ce a fost vorba, daca nu, cititi aici. Si tineti pumnii azi, sa luam medalie…fie ea si de bronz.

Edit: YEEEEES!!!! Romania a luat bronzul dupa un meci dramatic impotriva Danemarcei, la ea acasa! Diferenta de numai un gol, portarita noastra a facut tot meciul…ale noastre au jucat bine, desi au ratat foarte mult. felicitari jucatoarelor noastre!

9 comments on “CE handbal feminin 2010, Romania-Suedia

  1. chiar ma gandeam la voi, in timpul meciului, cu cine tineti😀.

  2. PS Azi vom tine si cu Romania, si cu Suedia🙂. Hai Romania! Heja Sverige! :))

  3. Aceeasi dilema am avut si eu, insa Romania a castigat lupta „tu cu cine tii?, mai ales ca al meu clar a tinut cu suedezele🙂
    Insa mi-a spus ca nu conteaza cine castiga partida, deoarece pentru mine, Suedia fiind a doua casa, cu certitudine voi avea „echipa mea” in finala🙂 Si are dreptate!
    Asa ca Heja Sverige idag!

    • :)) Normal ca el cu suedezele…ma intreba acum la meciul Ro cu Danemarca al meu…ca de ce comentatorii suedezi tin cu danezele? Pai ce motive ar avea sa tina cu romancele???

      Faina replica, oricine ar fi castigat intre Suedia si Ro erai „castigata”!🙂

      Heja Sverige! Incepe imediat…

  4. Haiiiii ….. Suedia !
    Silvia e ce-a mai tare si ma bucur ca tine cu castigatorii🙂

  5. Bravooo, am luat bronzul, era pacat sa nu fie asa! : )

Lasă un răspuns

