11 comentarii

mai vreti iarna?

dam si la altii. Veniti de serviti, ninge incontinuu de vreo 28 de ore, zapada e din nou ca anul trecut, interminabila! Vreti sa comparati? Poftiti de luati…anul trecut si anul asta…

PS Mda, anul trecut nu era INCA asa multa zapada…deci CLAR exportam. Ieftin! :))

11 comments on “mai vreti iarna?

  1. Si, totusi, imi place! Am eu o vorba ca tot ce-mi doresc mi se indeplineste, intr-un final! Indiferent cat de tarziu!🙂 Toata viata mea de bucuresteanca am tanjit la zapada adevarata! Multa si alba si pufoasa si… indelungata! Si acum AM! Din belsug!🙂 Si nu ma plang!🙂 Pupici multi!

  2. Nuuuuuuuuuuuu..eu nu mai vreau..azi iara servim ninsoare..Miha hai sa facem exprotul ala:))

  3. si la noi e iarna, dara nins atat cat sa fie pamantul alb si nu negru. nici vorba de troiene. mie imi place tare mult iarna voastra. o servesc cu placere.

  4. Noi am avut 6 ninsori. Cu zapada pin la genunchi. Apoi sase ploi torentiale. Acum ninge iar de rupe. Sincera sa fiu preferam 12 ninsori:-))) ASA ca, da, mai vreau. Mai vreau. Cat casa sa fie si sa vie:-)))

  5. Eu o vreau pe toata! Exportati toata zapada?😉

  6. Doamneee ….Svea…Eu in locul tau m-as muta imediat la Polul Nord.. acolo e zapada mult mai multaaaaaa si pufoasaaaaa , pufoasaaaaa ca in basme … si animalutze..si banchize..si toate sint albe… si indelungate..as putea spune chiar fara sfarsit.

  7. Eu inca sunt prea socata de partea cu „ninge de 28 de ore incontinuu” ca sa imi dau cu parerea…

  8. :)) Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, ma bucur ca va place zapada noastra🙂. Scuzati absenta de aici si din alte parti dar nu le mai pot duce pe toate in perioada asta…dupa Sarbatori ma asez si eu si va voi povesti mai multe…

  9. […] daca ar fi cum ne dorim noi…anul trecut am avut prea multa, anul acesta deloc! E o toamna continua, nici macar frig nu am avut, nu am vazut […]

Lasă un răspuns

