6 comentarii

cozonacul cu nuca…

…le-a placut cel mai mult colegilor mei. Cel cu scortisoara s-a mancat mai apoi. Nu stiau sa spuna COZONAC si doar COSONAC cu un accent ciudat(z-ul in suedeza se citeste s). Unii au invatat sa spuna MULTUMESC cu acelasi accent ciudat-MULSUMES(C) si toti au spus ca e un cuvant tare greu! Eu le raspundeam CU PLACERE si ei repetau CU PLASERE🙂. Ma duc sa mai fac o tura, pentru vecina mea draga care m-a dus multe dimineti la serviciu. Eu am avut grija de motanul ei doua zile si ea a venit cu flori…eu ii fac cozonac! Sper sa fie o surpriza placuta, ea nu stie cum e, nu a fost la serviciu ieri cand am dus cozonaci🙂.

6 comments on “cozonacul cu nuca…

  1. Ce drăguț!
    Salmi, știi cum văd eu lumea ta de acolo? ca un basm frumos!!
    Simpatici colegii tăi!!
    Iar tu- zâna cea bună!!
    Spor la treabă! Se simte mirosul de scorțișoară!!

  2. Iamiii…iamiii parca simt aroma de cozonac pana aici… Eu cred ca pina la urma o sa mi-l fac singur… ca cel de cumparat are un gust ciudat😦 si nici nu gasesc cozonac cu ton sau ansoa cum imi place mie😦

  3. esti tare gospodina! ma bucur ca ti-au iesit si ca daruiesti cu ei bucurii.

  4. Vad ca tu esti spiridusul care livreaza cozonaci🙂 sa iti dau si adresa mea ?🙂
    Si nepotul meu viking la fel imi spune „musumesc Vio”🙂
    God Jul Mihaela !

  5. Si eu o sa purced la a face niste cozonacei dupa ce ajung acasa. Fara aroma si prezenta lor in casa, sarbatorilor de Craciun le-ar lipsi ceva. Spor la treaba, spor in viata si-n noul an care vine! Sarbatori fericite si imbelsugate si un Mos darnic! God jul! (asta de la tine stiu!)

Lasă un răspuns

