13 comentarii

cadourile

Cele materiale au fost multe, lucruri pe care copiii le-au dorit si mentionat in scrisori. Pentru noi adultii au fost
lucruri trebuincioase, o parte cunoscute. Pentru ca de acum trei ani Diana nu a mai petrecut Craciunul cu noi, unul din cadourile speciale a fost ea, ea alaturi de noi de Craciun. Ea pe care cadourile o asteptau cuminti sub brad pana in ianuarie cand venea inapoi acasa, ea a daruit anul acesta(prima data pana acum) cadouri si noua. Eu ma mandresc tare tare cu doua obiecte crosetate de ea la orele de lucru manual, obiecte care ma ajuta in bucatarie(la prinsul oalelor, capacelor, tavilor fierbinti). Sunt minunate! Apoi un alt cadou a fost faptul ca Diana m-a ajutat in bucatarie, a facut singura o prajitura, una pe care nu a mai facut-o pana acum.
Silvia si Ovi m-au cadorisit cu cel mai frumos brad de pana acum. L-am ales impreuna, dar la montatul si aranjatul lui eu nu am contribuit. E atat de mare si de greu incat a trebuit ancorat de masa si calorifer, ca sa nu se rastoarne. Dar e superb, miroase demential in casa si mi-e drag tare de el.
Silvia a fost cea mai figura in legatura cu Mosul, pe care sigur ca toti l-am asteptat la fel de entuziasmati. Dar ea a venit de la scoala cu dezamagirea ca sunt copii care nu cred in Mos, ca acestia stiu ca parintii bun cadourile sub brad. Dar ca pe ea nu o intereseaza, ca ea STIE ca noi nu putem fi cei care punem cadourile sub brad, pentru ca mereu am fost cu ea si doar nu puteam fi imagini digitale, nu?(eh, filmele SF…)
Magia inca exista, inca ne bucuram de bucuria copiilor la vederea cadourilor puse de Mos sub brad…

Dar poate ca cel mai frumos cadou pe care l-am primit, a fost faptul ca am incaput intr-o pereche de pantaloni pe care ii am de vreo…2 ani in dulap. Pantaloni care nu au intrat pe mine nici atunci cand i-am primit si nici de atunci incoace. Nu, nu am avut niciodata grija de kg mele, am fost mereu slaba, in copilarie si adolescenta chiar foarte slaba, atat de slaba incat colegii strigau dupa mine sa imi pun caramizi in ghiozdan ca ma sufla vantul si incat profesorul de sport din primul an de facultate(da, pe acea vreme se facea sport in anul intai) mi-a spus ca voi face niste copii-iepurasi si ca nu voi putea sa nasc normal cat sunt de ingusta in bazin(aici l-am contrazis de doua ori, ultima data chiar nascand un copil cat cinci iepuri! De 4 kg :)). In fine, cert e ca pana acum vreo 2-3 ani nu am dat prea multa importanta kilogramelor mele, nici atunci defapt. Abia anul acesta am inceput in primavara sa imi pun semne de intrebare caci unde pana acum acum cantarului statea imobil de o vreme, a inceput sa se cam duca incet incet in dreapta si eu gafaiam la urcat scari…asa ca mi-am luat inima in dinti si am inceput sa fac miscare, dar numai din toamna, cam acum doua luni, scriam int-un post ca am inceput sa merg la sala la gimnastica si yoga, uneori zumba. In plus am redus portiile de mancare(nu, dieta nu sunt in stare sa fac si sincer nu ii vad rostul atat vreme cat aduci aport mai mic de calorii si mai si consumi prin sport) si incet rezultatele s-au vazut. Gandul la acei pantaloni nu imi dadea pace, stiam de ei, imi erau atat de dragi(cadou de la sisterul meu, nu stiu daca tu stii de ei…) si imi doream tare mult sa ii imbrac. Sincer mi-a fost frica, ii mai incercasem de cateva ori fara succes, acum nu credeam ca ii voi putea imbraca…dar cum va spuneam, a fost cadoul de Craciun nestiut, nevisat.

La noi ninge mai departe, afara e totul alb si cred ca azi imi iau inima in dinti si ies la aer. De trei zile a fost furtuna de zapada la noi, nu s-a putut iesi, azi pare ca vantul s-a mai potolit…dar nu va mai plictisesc cu iarna noastra interminabila, sunt acum sigura ca va tine ca anul trecut, pana in mai!
Sa aveti in continuare bucurii multe, sa va bucurati de frumusetea zilelor care vin.

13 comments on “cadourile

  1. Intr-adevar, s-a simtit magia Sabatorilor de Craciun la voi in familie! Foarte frumos si ti se umple sufletul de bucurie cand vezi o familie omogena, fericita si implinita! Fetele sunt superbe, nu numai fizic cat si sufleteste si astfel ai doua comori cu care te poti mandri in voie! E mare lucru! Foarte buna treaba ai facut!🙂 Si in ceea ce priveste aruncatul celor catorva kilograme in plus! Felicitari! Si multi pupici!

  2. Seara bună, Salmi!
    Nu știu cum este cu a crede sau nu în Moș Crăciun- stropul de magie trebuie să fie!
    Câtă vreme copiii sunt mici, viața are ineditul ei!
    Când copiii cresc și pleacă, rămâne visul- tot acel strop magic!
    Eu am gătit pomul, chiar dacă anul ăsta nu vin copiii, pur și simplu mă bucur visând!

    Să știi că am fost în pădure și ieri și astăzi- toate rudele și cunoștințele mele mi-au vorbit doar de sărmăluțe, vin și prăjituri..și lene.
    Eu am rupt tradiția și am mers vreo 7 km. Nu este zăpadă, dar aerul era tare , curat și proaspăt!!
    Să ai o seară cu aromă de cetină crudă!!

    • Pe cuvant ca as fi iesit afara Gina daca nu era furtuna, dar nu e deloc placut sa nu vezi pe unde mergi, sa iti fie azvarlita zapada in fata si sa te trezesti ingropat in zapada pana la genunchi…daca era frumos as fi iesit cu draga inima. Pana si Morgan a venit repede acasa zilele astea, nu i-a placut nici lui vijelia si zapada…Asa am facut miscare cu WII, buna si aceea cand vremea potrivnica ne tine in case…

      Cat despre mosi si eu cred ca oricum Craciunul are maggia lui, dar noi de 14 ani avem copii care pe rand au crezut si inca mai cred, e mult timp deja si nu imi vine sa cred ca va veni si ea vremea aceea cand „doar” vom schimba cadouri…

      O seara frumoasa si tie! Cu miros imbietor de Craciun…;).

  3. Si eu mai cred in Mos Craciun si in magia aceste sarbatori minunate.
    Felicitari pt cadouri. Si felicitari pt cele 4 kg in minus

  4. ce frumoasa-i atmosfera la voi! si aici avem de toate, mai putin zapada si frig, asa ca, daca poti, trimite-ne si noua nitica iarna, te rooooog!🙂

  5. :)…nu imi amintesc pantalonii da ma bucur ca incapi in ei ;)…sa ii porti sanatoasa si sa nu mai iesi din ei ;)…exercising is always a great thing😉

    pup la voi si ma bucur ca a venis si moshu’ si mai ales ca voi nu sunteti imagini digitale😉

    Oh si apropo, creca a venit furtuna voastra la noi…viscoleste afara intr-un hal de nici nu se poate deschide usa :((…sper ca la noi sa nu tina pana in mai lol

    pumpici!!!!

    • :)) Nici eu nu mai stiu cu ce ocazie i-am primit…erau defapt doi, unul cand i-ai trimis si lui Toni si altul cand a venit mami odata, sau tu…nu mai stiu. Dar demult stau in dulap, nefolositi. Unul era putin mai larg si a intrat mai demult pe mine, acum e perfect. Celalalt e OK daca mai dau jos un kg, dar cert e ca au intrat, pana acum nu intrau pe fund, ce sa ii mai inchei…:).

      Haha, cum mai stati cu iarna si furtuna? Maine sper sa vb cu mami, ca gata, sunt home pana plecam…

      • Furtuna a trecut dar zapada a ramas si acuma se innegreste foarte frumos :((…sa speram ca se topeste ca in rest a facut numa necaz la calatorit cu masina sau avionul…
        mami e acasa, so talk to her😉
        Pumpici

  6. Ma bucur mult draga Salmi ca ai avut un Craciun fericit, si al meu a fost fericit anul asta.. si tot datorita cadourilor mai ales masinutei teleghidate ca m-am jucat cu ea si am uitata de singuratate :))..
    Si da… uneori poate fi dureros sa auzi ca altii nu cred in Mos… Eu am suferit cind mi-a spus un baiat din vecini ca oamenii se trag din maimutza😦 aproape am crezut mai ales ca atunci incepuse sa-mi apara par pe maini si …. picioare.
    Dupa o perioada i-am cunoscut parintii si abia atunci am aflat adevarul adevarat… Sint oameni care se trag cu siguranta din maimute si oameni care nu se trag.. Asa e si cu Mosul… daca nu a venit la tine niciodata si nu simti Magia Sarbatorilor..nu ai cum crede, pe mine m-a lovit acea magie in plin (inca ma doare putin cucuiul ) si de aceea eu cred in Mos.

Lasă un răspuns

