12 comentarii

bilant?

Nu, nu-mi place sa fac asa ceva la sfarsit de an, nu-mi place sa ma uit inapoi, stiu ce am avut, stiu unde am gresit si ce trebuie sa repar/refac, fara sa fac asta. Nu-mi place sa bifez ce am facut din ce mi-am propus pentru ca nu-mi place sa fac planuri, sunt genul care traieste clipa, ma bucur pe moment de ceea ce am si chiar fara sa imi propun nimic in mod special stiu ca lucrurile bune vor veni…Nu ma gandesc la ce va fi, nu ma gandesc la ce a fost(decat ca sa-mi amintesc lucruri frumoase, care sa imi dea aripi sa merg mai departe…).
Nu o sa fac asadar bilantul anului, pentru mine nu se sfarseste nimic, nu incepe nimic, totul se continua, merge mai departe.

Sigur ca fac urari insa, urari de mai bine, de An Nou fericit si implinit, cu succese si bucurii, cu sanatate si noroc cat incape! Asta va doresc tuturor, voua cititorilor dragi ai blogului meu. Sa ne recitim cu drag si cu bine in anul viitor. La anul si La Multi Ani!

12 comments on “bilant?

  1. Ha, ha, si eu urasc bilanturile :)). Oricum is constienta non stop de reusitele si esecurile mele, prefer sa privesc cu optimism viitorul si sa imi „setez” telurile.
    Sa aveti cu totii un revelion frumos!

  2. La multi ani!
    Sa aveti un an foarte bun, cu sanatate si tot ce va doriti!

  3. Sa aveti parte de un An Nou plin de bucurii si de satisfactii, sa fiti sanatosi, caci asta mi se pare cel mai important lucru, sa fiti veseli si frumosi ca si pana acum si…. vorba unui coleg, prosperitate financiara!
    La multi ani, draga mea prietena de peste mari si tari!

    • Irina draga mea, ce cuvinte frumoase, au mers direct la suflet! Un an nou fericit si voua, cu sanatate si bucurii si tot ce va doriti! Va imbratisez cu drag.

  4. La multi ani, un an bun cu sanatate si bucurii! Toate cele bune va doresc, sa ne citim cu bine si in anul care vine! Petrecere frumoasa!

  5. LA MULTI ANI si din partea noastra, draga Mihaela, si sa fie 2011 o continuare la fel de frumoasa la tot ceea ce aveti si traiti in prezent. Va pupam cu mult drag si va dorim tot binele din lume!

  6. La multi ani cu multa fericire, bucurii, sanatate si vise implinite !
    Si o dedicatie daca mere🙂

Lasă un răspuns

