23 comentarii

prin cartier

Această prezentare necesită JavaScript.

23 comments on “prin cartier

  1. Foarte frumos! Azi e soare la voi si ninge puternic la noi 😉

    • Nah, mai „meritam” si noi cate o ora-doua de soare macar o data pe luna :)). Mai ales ca daca e o zi frumoasa, mai mult de 2-3 ore nu avem soare…apare tarziu si dispare repede…ne bucuram cand ajunge si la noi :).

  2. doua intrebari… cu ce se plimba silvi? e hamster de-ala sufletist?
    si a doua… ce animal a lasat urmele alea ciudate?

    • Silvi se plimba cu un porcusor de Guineea pe care si l-a dorit in schimbul unui adevarat(e de plus acesta). Cum adica „sufletist”? 🙂
      Urmele zicea Silvia ca sunt de…iepure de camp. I-am dat dreptate pe doua considerente…nu, trei: unul-eu habar nu am, doi-ei invata la scoala, trei-e plin de iepuri pe aici. Apoi am verificat pe net si…surpriza! Chiar sunt urme de iepure!

      • hamsteri zuzu, noroc c-au venit copiii acasa sa-mi spuna. eu le zic sufletisti…

        interesand cu urmele de iepure!

        • Ah, zsuzsupets! Din aceia avem doi, din primavara…am scris si pe DC de ei dar cand unele mamici au considerat ca sunt jucarii aiurea pentru copii(alturi de Pets-Shops pentru care Silvia are adevarata pasiune, pentru ca le face case, camere, magazine si frizerii…avem zeci de cutii in camera ei, vaneaza cutiile de pantofi ca si pe painea calda :)), nu am mai zis nimic. Silvia s-a jucat cu ele mult, le-a dus zi de zi la scoala caci avea fiecare fetita cate unul si faceau familie acolo, ii casatoreau, aveau copii… :)). Acum au intrat putin in dizgratie ca s-a plictisit de ei, dar se mai joaca uneori…

          Ah, cu iepurii e poveste lunga…sunt cu duiumul aici, ii vedem primavara si vara trecand pe langa noi, uneori travereseaza drumul si opresc masinile :)).

          • mie zuzu mi s-au parut „periculosi”, tocmai din cauza numeroaselor accesorii destinate sa-i faca fericiti. adaug si spatiul mic, asa ca i-am taiat de pe lista.
            dar tot se mai uita dupa ei…

            • Accesorii nu avem, de nici un fel. Silvia le-a construit singura, ce si-a dorit :). Animalutzele sunt dragutze, chiuie si „vorbesc” pitigaiat, oricum Silvia are o armata de rozatoare, care tot nu inlocuiesc unul adevarat…asta e! Nu le putem avea pe toate…:).

  3. Alb peste tot:) Superbe poze.

  4. Frumos, ca un basm!
    A nins din nou și la noi!
    Mâine ies la plimbare, astăzi am lenevit..
    O seară bună, Salmi!

  5. Superbe pozele! Si ce cartier aerisit aveti, asa mult spatiu!

  6. Frumos cartier! Langa padure? Si cata zapada!

    • Multumim! Da, aici numai daca locuiesti in buricul targului nu ai padurea chiar cum iesi din casa ci poate la 1 km. Altfel, toti locuiesc langa o mica padure :).

  7. Wow, ce multă zăpadă…peisajul este super, parcă ai fi în vacanţă undeva la munte.
    Am intrat pe blogul tău din greşeală şi vreau să-ţi spun că mi-a plăcut foarte mult ce am găsit. M-a impresionat volumul mare de informaţii şi felul tău de a scrie.
    Te felicit şi îţi doresc mult succes!

    Ibi Opriş

    • Ibi, bine ai venit! Te astept cu drag oricand. Nu chiar la munte, ca e totul campie aici :)) dar e plin de pini si de asta da impresia de munte.

  8. Faine poze…da iepurii aia sunt cat dinozaurii?????

  9. Draga Salmi,

    Din cate imi dau seama petreci destul de mult timp in fata calculatorului, deorece ai postat foarte multe materiale deosebit de interesante si prietenoase.
    Daca vrei sa afli mai multe despre mine si preocuparile mele poti accesa http://www.ibiopris.blogspot.com (eu sunt incepatoare, dar ma straduiesc…)

    Te pup,
    Ibi

    • Multumesc Ibi, am vizitat site-ul, e unul interesant pentru cei in domeniu. Felicitari si succes cu el!

      Eu am inceput sa bloguiesc de plictiseala(stateam acasa in asteptarea inceperii scolii de limba suedeza) si apoi am zis ca e ceva frumos ce las fetelor, sa stie cand vor fi mari cum am inceput viata aici, cum a decurs totul in viziunea mea :).

      Pup si eu!

  10. Da intr-adevar, eu postez articole pe domeniul meu de interes. Mare parte din articolele de pe blogul meu apar intr-o revista locala si voiam ca sa le am si eu arhivate…acesta a fost motivul pentru care am inceput sa bloguiesc.

    Te pup si te mai astept pe la mine!

Lasă un răspuns

