14 comentarii

in formatie completa

Acasa, la -4 grade…venind de la 30/32…am aterizat azi dimineata in Stockholm in tricouri si picioare goale in sandale, erau -12 grade. Dupa un zbor de 11 ore, dar din fericire(am sa scriu zilele viitoare despre aceasta temere) am ajuns cu bine. Inca doua ore pana in port, apoi trei ore jumate cu vaporul…in sfarsit acasa! L-am adus si pe Morgan care se spala linistit pe covor.🙂

Suntem obositi, la noi „in cap” e ora unu si jumatate noaptea si desi am dormit mult, oboseala isi spune cuvantul…bagajele cu miros de mare si sare(stiti cum miros prosoapele si hainele cu care veniti vara de la mare?) le las pe maine sa imi umple casa…

Poze si povesti vin, in functie de timp. Pana atunci, una de „gust”🙂

14 comments on “in formatie completa

  1. Hehehehe, suna cunoscuta descrierea! Tot suedezul care pleaca in tarile calde in plina iarna suedeza descrie la fel sosirea la Stockholm! Abia astept pozele si povestile! Pupici!

  2. asteptam detalii, cu sufletul la gura…

  3. Vreau si eu un prosop imbibat cu miros de sare si mare😀.

  4. Mmmm. Bun gustul de Soare. Si de galben. Si de zambet.
    Bine-ati venit acasa.

  5. Bine ați revenit acasă! Dar tare repede a trecut timpul! Aștept cu nerăbdare fotografii și povești. Pupez!

  6. Aștept poveștile și pozele🙂

  7. Chiar si eu sunt curioasa sa aflu multeeeee amanunte🙂 Ma bucur ca v-ati intors si sper ca v-ati simtit bine. Eu te-am asteptat de 2 ori mai mult……in idea ca ne vom si intalni!!

    P.S. La multi ani si tot ce e mai bun pt voi in anul acesta! Scuze pt intarziere😦

  8. Buna ! Bina ati revenit… desi eu speram sa apuc sa citesc tot din urma. Sint un fan nou de-al blogu-ului tau si abia am apucat sa citesc (aproape) tot ce ai scris in 2008…

  9. Bine ati revenit si sa va fie de bine! D-abia astept sa ne povestesti dupa ce-ti revii!

  10. Bine ati revenit:) abia astept sa aud cum a fost!
    Ne-ati lipsit.

  11. Multumim mult de tot pentru urari, tuturor!

Lasă un răspuns

