10 comentarii

de toate

Stau în autobuz, ascult muzică. Afară e noapte, merg spre port, în miez de noapte ajung acasă. Pe ecranul din autobuz se perindă imagini din Thailanda…mi-e dor de soare, deşi azi a fost o zi însorită de primăvară afară. Am avut trei zile pline, laboratoare şi cursuri de la 9 la 16. Cu pauză de prânz o ora. Stau la 5 minute de şcoală şi e mişto, nu am stat aşa aproape niciodată. Apartamentul în care stau are 4 camere, restul de trei fiind ocupate de trei băieţi. E ciudat dar o iau că atare. Nu prea m-am întâlnit cu ei căci am stat în camera, la net, povestind cu cei de acasa şi am scris la un raport de laborator.
………………
Sunt pe vapor, tocmai plecăm din port…dau drumul postului pe net căci în curând nu va mai fi semnal. Despre şcoală, poate mâine. Mi-e dor de casa, de copii, de Ovi, de oraş…

10 comments on “de toate

  1. Iți citesc blogul de foarte mult timp. La început a fost datorită informațiilor , apoi m-am molipsit asa cum unii se atașează de seriale. Trebuie să citesc. Apropo de școală; mă gândeam cum ai să suporți despărțirea de familie. Și cum o să reacționeze fetele. Iți înțeleg dorul.

    • Multumesc countess, ma bucur ca ai scris, uneori sunt si eu curioasa cine ma citeste din umbra si imi face placere cand mai scrie cineva care ma citeste de mai de multa sau de putin vreme.😉 Esti binevenita oricand sa scrii, imi face placere sa am feedback.
      Am sa scriu cum au reactionat fetele…

  2. Bravo, ma bucur ca totul e bine! Iti tin pumnii si in continuare! Cat despre colegii de apartament, ce sa spun, stii cum sunt suedezii, nu se uita la sex🙂 Toata lumea la gramada, fara discriminare!🙂

  3. Succes si putere sa rezisti departe de familie. Interesant ce colegi ai!

  4. Iti inteleg dorul:(, dar timpul trece repede si abia asa ii apreciem mai mult pe cei dragi cand sunt langa noi, simtim mai deplin momentele cu ei….eu sunt crima si pedeapsa pe tema aceasta, as vrea ca toti cei dragi mie sa fie in raza mea vizuala:)))))) deci inteleg perfect.

  5. Esti un om puternic. Puterea noastra ne vine din frumusete. Si frumusetea din iubire. Si iubirea din divin…
    Cand vei privi la perioada asta o vei iubi nespus. Pentru ca mereu distantele trupesti renasc tandretea inimii. Fiindca atunci cand mainile nu pot cuprinde, sufletele se imbratiseaza in Infinit.

    • Anna, ce frumos ai scris! Da, sunt convinsa ca perioada asta va fi la un moment dat o parte din partile cele mai frumoase ale vietii mele, desi acum cand se apropie ziua plecarii iar, mi se rupe sufletul si spun numai „nu vreau…”. Multumesc de incurajari si pentru cuvintele sensibile.

Lasă un răspuns

